Shampoo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. november 2011

Klokkeblomst88

Hej 

Jeg leder efter en god shampoo uden parfume, parabener og hvad der nu ellers ikke burde være i en shampoo. Jeg har prøvet en fra Neutral, men mit hår kan absolut ikke sammen med den. Min kæreste er nu ikke kræsen med shampoo, men han nævnte den anden dag, at han bare synes, at den var dårlig..

Kender i til nogle gode produkter - prisen er ikke altafgørende.

Hilsen Anne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

JulieE

Jeg bruger næsten altid Matas luksus shampoo. Den er svanemærket og uden parfume og parabener. Jeg har tidligere forsøgt med ânglamark fra Coop, som også er svanemærket m.m. mend en kunne mit hår absolut ikke med... men Matas shampoo'en er jeg rigtig glad for!! 

Og så den også til at komme til for penge. Køber ofte 1 liter på bud for ca 40 kr 

Anmeld

18. november 2011

HeidiØ

Jeg er lige begyndt at bruge den ffra änglamark - den synes jeg faktisk er meget god

Anmeld

18. november 2011

Klokkeblomst88

JulieE skriver:

Jeg bruger næsten altid Matas luksus shampoo. Den er svanemærket og uden parfume og parabener. Jeg har tidligere forsøgt med ânglamark fra Coop, som også er svanemærket m.m. mend en kunne mit hår absolut ikke med... men Matas shampoo'en er jeg rigtig glad for!! 

Og så den også til at komme til for penge. Køber ofte 1 liter på bud for ca 40 kr 

Interessant - kunne da være, at man skulle prøve den. Og dejligt at den ikke koster mere!

Anmeld

18. november 2011

JulieE

Interessant - kunne da være, at man skulle prøve den. Og dejligt at den ikke koster mere!

Je kan ihvertfald godt anbefale den  Jeg har rigtig tykt hår og dte er bare så lækkert, når jeg vasker det i den shampoo 

Anmeld

18. november 2011

Klokkeblomst88

JulieE skriver:

Je kan ihvertfald godt anbefale den  Jeg har rigtig tykt hår og dte er bare så lækkert, når jeg vasker det i den shampoo 

Den er jeg vist nødt til at prøve så, da jeg også selv har meget tykt hår!!!

Tak for hjælpen

Anmeld

18. november 2011

JulieE

Klokkeblomst88 skriver:

Den er jeg vist nødt til at prøve så, da jeg også selv har meget tykt hår!!!

Tak for hjælpen

Glad for at kunne hjælpe

Anmeld

18. november 2011

Klokkeblomst88

HeidiØ skriver:

Jeg er lige begyndt at bruge den ffra änglamark - den synes jeg faktisk er meget god

Oki - tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.