CHOK og grædefærdig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

616 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. november 2011

Anonym trådstarter

Ja ér kommet i den situation at vi har prøvet i flere år og intet er endnu sket.. Så får jeg afvide at min bror og svigerinde venter sig til april... Er selvfølgelig glad på deres vegne men samtidig er jeg fuldstændig knust inden i og ved ikke hvordan jeg skal takle det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

MelikkazMoar

Anonym skriver:

Ja ér kommet i den situation at vi har prøvet i flere år og intet er endnu sket.. Så får jeg afvide at min bror og svigerinde venter sig til april... Er selvfølgelig glad på deres vegne men samtidig er jeg fuldstændig knust inden i og ved ikke hvordan jeg skal takle det

Jeg ved , om nogen, hvor svært det  er .. når jeg selv kender svaret til hvad man gør, lover jeg at fortælle det.. men det er svært ..

en  herfra !

Anmeld

17. november 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Lige en kæmpe krammer herfra.. 

Det også træls når andre får hvad man ønsker sig allermest!

*Sender en masse babystøv til jer, så i snart står med de magiske to streger i hånden*

Anmeld

17. november 2011

Anonym trådstarter

hvor længe havde i prøvet

Anmeld

17. november 2011

Mira0911

Kæmpe knus til dig.... 

Anmeld

18. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Har I ikke været i behandling??

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. november 2011

HelleBelle

Anonym skriver:

Kram til dig, det ER svært, og det må du godt synes det er !!!

Håber og for at det også lykkes for Jer!!!!!

Anmeld

18. november 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen - Nej vi får ingen behandling. Sygehus og læger ville ikke hlælpe de siger at jeg skal have en abort mere før de vil gøre noget.  Har haft 3 aborter

Anmeld

18. november 2011

Anonym trådstarter

MelikkazMoar - Hvor længe havde i prøvet at blive gravide?

Anmeld

18. november 2011

Moar2011

Anonym skriver:

puuha kan godt følge dig  ,,

mig og min kæreste havde ikk været kærester særlig længe, før vi vidste at vi ville have et barn sammen . - jeg smed p-piller og bingo jeg var gravid.

min søster og svoger var rigtig ked af det og synes det var uretfærdig. de prøver endnu - og er kommet igang med læge hjælp

for at i snart står med 2streger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.