Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maalene skriver: Hej piger Er der nogle af jer, som ved hvad det er?Hun virker ikke utilpas, men er nervøs for, hvad det kan være!?Hun blev 7 uger i mandags...
Hej piger Er der nogle af jer, som ved hvad det er?Hun virker ikke utilpas, men er nervøs for, hvad det kan være!?Hun blev 7 uger i mandags...
Syntes det er meget svært at se hva det kan være.
men det første jeg tænker er hormon knupper..
Hvor henne er det smukke? Jeg kan ikke rigtig se noget unormalt på billedet
Kram
Trine89 skriver: Syntes det er meget svært at se hva det kan være. men det første jeg tænker er hormon knupper..
Katte87 skriver: Hvor henne er det smukke? Jeg kan ikke rigtig se noget unormalt på billedet Kram
sådan noget havde min datter også, det var tørhedsknopper, og hun virker heller ikke påvirket af det overhoved.
Fed crem fjernede det efter et par uger, hvor jeg smurte morgen og aften
kimfrit skriver: sådan noget havde min datter også, det var tørhedsknopper, og hun virker heller ikke påvirket af det overhoved. Fed crem fjernede det efter et par uger, hvor jeg smurte morgen og aften
Maalene skriver: Åhh - det lyder dejlig harmløst Tusind tak for svar - nu tør jeg godt lukke et øje i nat
Åhh - det lyder dejlig harmløst Tusind tak for svar - nu tør jeg godt lukke et øje i nat
Det lyder godt
Pøj pøj med det
Det ligner altså også det Lukas har haft Og det tog lige nogle dage, måske en lille uge, og så var det væk
Smurte også med en fedtkreme.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128