gymnastik for småbørn i kalundborg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.176 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. november 2011

hen86

godaften alle jer

jeg kunne så godt tænke mig at få min datter (hun er halvandet år) tilmeldt et eller andet gymnastik/bevægelses noget, nogle af jer herinde der ved om der foregår noget af den slags i kalundborg?

på forhånd tak

og fortsat go aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

oerbaek

hen86 skriver:

godaften alle jer

jeg kunne så godt tænke mig at få min datter (hun er halvandet år) tilmeldt et eller andet gymnastik/bevægelses noget, nogle af jer herinde der ved om der foregår noget af den slags i kalundborg?

på forhånd tak

og fortsat go aften

der er mor barn gymnastik i de fleste haller, både tømmerup, rørby, og kalundborg hallen har mor/barn hold  

Anmeld

17. november 2011

Mary

Vel nærmest alle gymnastikforeningerne har mor-far-barn hold. Holdene startede tidligere på efteråret, men mon ikke man kan komme på holdet alligevel. Det er jo ikke noget desideret undervisning, men mere tumlen og leg  Ellers har LOF og AOF nogle hold nogle gange, men jeg tror det er for de noget yngre børn. 

Hvor i Kalundborg bor I? -bare i forhold til de forskellige haller og foreninger der er 

Kh Maria - som også bor i Kalundborg.

Anmeld

17. november 2011

hen86

tusind tak for jeres hurtige svar. dejligt

Mary: iih dejligt en lokal  vi bor midt i kalundborg, tæt ved biblioteket.

har ikke undersøgt tingene yderligere, men sys bare ikke jeg kunne finde noget  da jeg prøvede at google, men skulle nok bare smutte op i kalundborghallen og forhøre mig.

tak tak tak

Anmeld

17. november 2011

oerbaek

hen86 skriver:

tusind tak for jeres hurtige svar. dejligt

Mary: iih dejligt en lokal  vi bor midt i kalundborg, tæt ved biblioteket.

har ikke undersøgt tingene yderligere, men sys bare ikke jeg kunne finde noget  da jeg prøvede at google, men skulle nok bare smutte op i kalundborghallen og forhøre mig.

tak tak tak

ved der er i kalundborg hallen der har jeg selv været træner nede men ved ikke hvad dag eller tid det er

Anmeld

18. november 2011

Mary

Bliver bare lidt nysgerrig efter hvor dit barn (dine børn?) bliver passet nu du bor hvor du gør  ? 

Anmeld

18. november 2011

oerbaek

Mary skriver:

Bliver bare lidt nysgerrig efter hvor dit barn (dine børn?) bliver passet nu du bor hvor du gør  ? 

nu bliver jeg også lidt nysgerrig, jeg kan se vi er lige gamle og jeg syns jeg har set dig før, jeg bor også selv i kalundborg, hvor har du gået i skole henne?????

Anmeld

18. november 2011

Mary

Jeg er ikke lokal  Vi har dog boet i Kalundborg i 6 år nu. Jeg har en pige i Eventyrhusets vuggestue og en pige i Eventyrhusets børnehave + en pige i Raklev skole. Kan det være nogen af de steder? Jeg kan ikke se hvordan du ser ud - haha. 

Anmeld

18. november 2011

oerbaek

Mary skriver:

Jeg er ikke lokal  Vi har dog boet i Kalundborg i 6 år nu. Jeg har en pige i Eventyrhusets vuggestue og en pige i Eventyrhusets børnehave + en pige i Raklev skole. Kan det være nogen af de steder? Jeg kan ikke se hvordan du ser ud - haha. 

nej tror ikke det er der... jeg har selv børn i børnehaven i kærby og på rørby skole og en her hjemme endnu så kommer sjældent i den ende af byen Nej det er min yngste søn der er på billedet  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.