Jeg er rystet, sur, skuffet, nervøs.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2011

heaven

NØØØØØJ jeg var blevet rasende, rigtig rasende... giver dig ret i det ER svært at konfrontere sin boss når man selv syder - men det synes jeg absolut du skal!!!! det er ulovligt det hun gør, og rigtig rigtig UETISK!!! føj en boss.... og JA, dine kollegaer burde nok sige til hende at hun skal gå til dig... men det har hun jo nok ikke gjort, fordi hun godt ved at det er ulovligt!!

gå til hende - selvfølgelig med overblik og cool attitude, men stadig bestemt

Jannie - og opdater gerne, det kunne sgu være spændende at høre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

metski83

Babyklar skriver:

ej hvor tavligt - men hun kan jo sagtens fyre dig, hun kan bare sige en anden grund jo - hvis jeg var dig, ville jeg måske gå til chefen selv og sige at du har hørt at hun har spurgt om du er gravid, og det er du bestemt ikk .. slut prut- andet ville nok skade dig selv lidt.

Tror også hun skal konfronteres med det.

Anmeld

17. november 2011

metski83

heaven skriver:

NØØØØØJ jeg var blevet rasende, rigtig rasende... giver dig ret i det ER svært at konfrontere sin boss når man selv syder - men det synes jeg absolut du skal!!!! det er ulovligt det hun gør, og rigtig rigtig UETISK!!! føj en boss.... og JA, dine kollegaer burde nok sige til hende at hun skal gå til dig... men det har hun jo nok ikke gjort, fordi hun godt ved at det er ulovligt!!

gå til hende - selvfølgelig med overblik og cool attityde, men stadig bestemt

Jannie - og opdater gerne, det kunne sgu være spændende at høre

Ja jeg mener også at have hørt og læst at det er ulovligt at udspørge om det. Så hun bør konfronteres.

Du skriver Jannie, det forstår jeg ikke lige ?

Men jeg skal nok opdatere.

Uh ha jeg er gal, og nervøs for at komme på arbejde i morgen.

Anmeld

17. november 2011

Moar2011

metski83 skriver:

Tror også hun skal konfronteres med det.

det synes jeg bestemt  os - os det hvad bliver det næste måske  husk at vælge med om hu, hvem der skal vide dine hemmeligheder

Anmeld

17. november 2011

metski83

Babyklar skriver:

det synes jeg bestemt  os - os det hvad bliver det næste måske  husk at vælge med om hu, hvem der skal vide dine hemmeligheder

Det behøves du slet ikke fortælle mig, det er jeg godt klar over. Derfor kan man godt være sur over at hun går til en kollega og ikke mig.

Anmeld

17. november 2011

Moar2011

metski83 skriver:

Det behøves du slet ikke fortælle mig, det er jeg godt klar over. Derfor kan man godt være sur over at hun går til en kollega og ikke mig.

ja da helt klart - var jeg os selv bleven.

Anmeld

17. november 2011

heaven

metski83 skriver:

Ja jeg mener også at have hørt og læst at det er ulovligt at udspørge om det. Så hun bør konfronteres.

Du skriver Jannie, det forstår jeg ikke lige ?

Men jeg skal nok opdatere.

Uh ha jeg er gal, og nervøs for at komme på arbejde i morgen.

hehe, jeg hedder Jannie.... kunne godt have skrevet mvh eller noget også, det glemmer jeg bare tit herinde

Jannie

Anmeld

17. november 2011

metski83

Babyklar skriver:

ja da helt klart - var jeg os selv bleven.

Det er nok mest det. Har lyst til at sige til hende at jeg kan tisse på en test foran hende, så hun kan se jeg har ret

Anmeld

17. november 2011

metski83

heaven skriver:

hehe, jeg hedder Jannie.... kunne godt have skrevet mvh eller noget også, det glemmer jeg bare tit herinde

Jannie

Okay så er jeg med

Troede at du troede jeg hed Jannie

Anmeld

17. november 2011

Moar2011

metski83 skriver:

Det er nok mest det. Har lyst til at sige til hende at jeg kan tisse på en test foran hende, så hun kan se jeg har ret

HAHA  - ja lige præcis - så hun for alvor kan se der ikk er noget at komme efter. så hun behøver ikk være mistænksom overfor dig mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.