Dummere end dum!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

796 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

http://notyourbestday.com/post/12797149628/are-you-serious

Så hr man altså ikke for mange brikker at flytte rundt med lol

** Rettet link, så det virker**
Mvh Moderator

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Line&Mike

Haha, kan ikke lade være med at grine!!

- Hvor dum har man lov til at være?

Anmeld

17. november 2011

Barbamama

Arhahahaha SÅ dum MÅ man ikke være!!! Oh my god altså!!!

Anmeld

18. november 2011

Lone Jakobsen

minder mig altså lidt om en kommentar jeg fik engang:

jeg kom gående alene med mine (dengang) 3 børn. en dame stopper mig og spørger mig om jeg er dagplejer.

nej svarer jeg det er mine

"allesammen?" spørger hun... "er du sikker, også de 2?" spørger hun mens hun peger på 2 af mine drenge

Anmeld

18. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Lone Jakobsen skriver:

minder mig altså lidt om en kommentar jeg fik engang:

jeg kom gående alene med mine (dengang) 3 børn. en dame stopper mig og spørger mig om jeg er dagplejer.

nej svarer jeg det er mine

"allesammen?" spørger hun... "er du sikker, også de 2?" spørger hun mens hun peger på 2 af mine drenge

Ja, det sker så ofte en mor ikke er sikker på, børnene er hendes. Hende damen må da have haft glemt sin hjerne derhjemme, når hun spørger sådan

Anmeld

18. november 2011

Lone Jakobsen

PT skriver:

Ja, det sker så ofte en mor ikke er sikker på, børnene er hendes. Hende damen må da have haft glemt sin hjerne derhjemme, når hun spørger sådan

he he, ja jeg stod også helt måbende tilbage.

selv min datter som var omkring 6 eller 7, ku slet ikke lade være med at grine af hende.

Anmeld

18. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Lone Jakobsen skriver:

he he, ja jeg stod også helt måbende tilbage.

selv min datter som var omkring 6 eller 7, ku slet ikke lade være med at grine af hende.

Det kan jeg sørme godt forstå, hun gjorde.

Anmeld

18. november 2011

SussieThyssen

Hehe..en ting er, at man måske kan tro at barnet er blevet forbyttet..men hvad tror kvindemennesket lige...at manden også leverer ægget??

Som en af kommentarer lyder:
"Hvis dette er alvorligt ment, så er der en, der seriøst har brug for at tage sexualundervisningen om!"

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. november 2011

PT

Profilbillede for PT
SussieThyssen skriver:

Hehe..en ting er, at man måske kan tro at barnet er blevet forbyttet..men hvad tror kvindemennesket lige...at manden også leverer ægget??

Som en af kommentarer lyder:
"Hvis dette er alvorligt ment, så er der en, der seriøst har brug for at tage sexualundervisningen om!"

Kærligst
Sussie

Det kunne da nemt tænkes, at manden overførte ægget fra den anden kvinde, da de havde samleje

Anmeld

19. november 2011

SussieThyssen

PT skriver:

Det kunne da nemt tænkes, at manden overførte ægget fra den anden kvinde, da de havde samleje

ROFL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.