min rigtigte dygtige dreng!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. november 2011

MorTil4<3

jaaa jeg er så stolt her til aften
knægten er nu 16 måneder gammel og her til aften greb han lige fat i mors glas der stod på bordet, jeg gav lige et sæt fra mig og ville tage glasset da han lige så forsigtigt førte det op til munden og drak! ! hvor kom det så lige fra ????????

så har vi så fået karry, ris og kotteletter idag, og det sviner jo en del sådan nogle ris med karry når man spiser selv hehe
så efter maden måtte tøjet lige udskiftes og ansigtet måtte vaskes, jeg tabte en vådserviet på gulvet under ståhejet og glemte alt om den klud, da jeg så satte drengen ned, så tog han kluden, kiggede lige hvad han ville gøre, om han nu ville vaske sig eller hva ... men nej! han gik sørme ud i skraldespanden med den! ! WHAT!?
må sige jeg hoppede op og ned og sagtde dygtig dreng og klappede i hænderne, han blev helt opstemt og grinede og syntes det var rigtigt sjovt ha ha ha

så jaaa puuu en stolt mutter bag skærmen lige nu hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Zeus

MilleMus1988 skriver:

jaaa jeg er så stolt her til aften
knægten er nu 16 måneder gammel og her til aften greb han lige fat i mors glas der stod på bordet, jeg gav lige et sæt fra mig og ville tage glasset da han lige så forsigtigt førte det op til munden og drak! ! hvor kom det så lige fra ????????

så har vi så fået karry, ris og kotteletter idag, og det sviner jo en del sådan nogle ris med karry når man spiser selv hehe
så efter maden måtte tøjet lige udskiftes og ansigtet måtte vaskes, jeg tabte en vådserviet på gulvet under ståhejet og glemte alt om den klud, da jeg så satte drengen ned, så tog han kluden, kiggede lige hvad han ville gøre, om han nu ville vaske sig eller hva ... men nej! han gik sørme ud i skraldespanden med den! ! WHAT!?
må sige jeg hoppede op og ned og sagtde dygtig dreng og klappede i hænderne, han blev helt opstemt og grinede og syntes det var rigtigt sjovt ha ha ha

så jaaa puuu en stolt mutter bag skærmen lige nu hehe

Nuurh!

Anmeld

17. november 2011

Janni.

Åh hvor er han bare dygtig, kan sørme godt forstå du er stolt ! 

Anmeld

17. november 2011

Nessie

Hvis ikke mutter skulle være stolt af sin pode, hvem skulle så

Det er så stort, når de begynder at udvikle sig på den måde, og forstår at sætte tingene sammen, og få det hele koordineret

Min søn er lige blevet 2 år, og han kan tælle til 10 og kender nogle bogstaver, og ja, jeg praler af det til højre og venstre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.