gravid eller vanvid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. november 2011

Camillos

... 

Piger piger piger... skal teste omkring 27- 29 nov... er lige stoppet behandling med p- piller.. 

Start på ømme bryster for 2 dage siden.. 

Havde første menstrations dag: 27 okt.

Idag er jeg begyndt at få niv, stik og jag i (undermaven) højre side.. 

Nu har jeg pcos og er faktisk ikke vant til at kunne mærke ægløsning eller vide hvordan min cyklus er... 

Tog en test igår og den var negativ.. men det er klart der havde jeg vidst nok kun været 2+7 henne eller sådan noget.. '

Giv mig lige lidt opbakning..  er ved at føle mig skør.. !! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

christina92

Camillos skriver:

... 

Piger piger piger... skal teste omkring 27- 29 nov... er lige stoppet behandling med p- piller.. 

Start på ømme bryster for 2 dage siden.. 

Havde første menstrations dag: 27 okt.

Idag er jeg begyndt at få niv, stik og jag i (undermaven) højre side.. 

Nu har jeg pcos og er faktisk ikke vant til at kunne mærke ægløsning eller vide hvordan min cyklus er... 

Tog en test igår og den var negativ.. men det er klart der havde jeg vidst nok kun været 2+7 henne eller sådan noget.. '

Giv mig lige lidt opbakning..  er ved at føle mig skør.. !! 

Du er skør min pige!  desværre lige så skør som alle os andre inden testdag, og det er virkelig sagt på den kærligste måde.

hvis du ikke er van til at føle din "krop" på den måde er det vel et positivt tegn? jeg har ikke forstand på det, men ville egentlig bare rigtig gerne give dig et håber tegnene er fordi der er en lille spire, og håber du finder noget at få tiden til at gå med til testdag

Anmeld

21. november 2011

Camillos

christina92 skriver:

Du er skør min pige!  desværre lige så skør som alle os andre inden testdag, og det er virkelig sagt på den kærligste måde.

hvis du ikke er van til at føle din "krop" på den måde er det vel et positivt tegn? jeg har ikke forstand på det, men ville egentlig bare rigtig gerne give dig et håber tegnene er fordi der er en lille spire, og håber du finder noget at få tiden til at gå med til testdag

Tak 

Har holdt fødselsdag for kæresten. Symptomerne er lige med de samme .. argh.. 

Men nu må jeg falde lidt til ro.. måtte til lægevagt på min kærestes fødselsdag.. han gjorde ikke noget som helst andet end at sige jeg ikke havde blærebetændelse fik simplelthen så ondt.. 

der er endnu 6 dage til testdag, hvis altså min ægløsning har været der.. ellers er min krop bare så irriterende.. Jeg ved så at hvis jeg får min menstration stopper de ømme bryster.. 

Anmeld

21. november 2011

christina92

Camillos skriver:

Tak 

Har holdt fødselsdag for kæresten. Symptomerne er lige med de samme .. argh.. 

Men nu må jeg falde lidt til ro.. måtte til lægevagt på min kærestes fødselsdag.. han gjorde ikke noget som helst andet end at sige jeg ikke havde blærebetændelse fik simplelthen så ondt.. 

der er endnu 6 dage til testdag, hvis altså min ægløsning har været der.. ellers er min krop bare så irriterende.. Jeg ved så at hvis jeg får min menstration stopper de ømme bryster.. 

Jeg  alt hvad jeg kan  Håber ikke du bliver ved med at have ondt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.