Underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

285 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. november 2011

Anonym trådstarter

God'aften

Jeg har ondt i venstre side i underlivet, plus i hele underlivet.
Har aldrig prøvet at have ondt i venstre siden. Derfor ville jeg høre om,. om der er nogen som kunne vide, hvad det kunne være

- Er der nogen som der kan svare eller havde ideer til på hvad det kunne være? Eller har du selv prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

God'aften

Jeg har ondt i venstre side i underlivet, plus i hele underlivet.
Har aldrig prøvet at have ondt i venstre siden. Derfor ville jeg høre om,. om der er nogen som kunne vide, hvad det kunne være

- Er der nogen som der kan svare eller havde ideer til på hvad det kunne være? Eller har du selv prøvet det?

Er du gravid? .

Jeg havde voldsomme smerter i venstre side ved lysken i starten af min graviditet.

Anmeld

17. november 2011

Anonym trådstarter

Det tror jeg ikke at jeg er. Skulle ha haft min mens den 14. Den er bare ikke kommet endnu

Anmeld

17. november 2011

DreamChild

Jeg have ondt i venste side da jeg var gravid uden for livmoderen i den venstre æggeleder.

Men hvis du ikke er gravid, så ved jeg desværre ikke noget.

Anmeld

17. november 2011

morethanperfect

Min søn - mit guld! <3 skriver:

Er du gravid? .

Jeg havde voldsomme smerter i venstre side ved lysken i starten af min graviditet.

Jeg havde også ondt i venstre side i starten af min graviditet .. Såå måske er det der den ligger

Anmeld

17. november 2011

Anonym trådstarter

DreamChild skriver:

Jeg have ondt i venste side da jeg var gravid uden for livmoderen i den venstre æggeleder.

Men hvis du ikke er gravid, så ved jeg desværre ikke noget.

Jeg aner ikke om jeg er. Skulle ha' haft min mens den 14. Den er så ikke kommet endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.