Anonym skriver:
Er gravid med første barn. Elsker det og glæder mig så meget til hun kommer til verden til marts.. er meget utålmodig:-) vi har prøvet længe og endelig skal vi være forældre..
Nå men sagen er at min kæreste allerede er begyndt at planlægge barn nr. 2 .. ja han snakker endda om en nr.3 han vil gerne at de kommer lige i rap.. altså at vi bare begynder at prøve så snart jeg har født... Det snakker han meget om, hvor jeg er lidt mere, skal vi ikke lige se hvordan det går med den første. Vi har længe bare været os to, så bare det at der kommer et barn er en stor omvæltning, som vi selvfølgelig glæder os til og er klar til... Men føler ikke han er helt realistisk når han snakker om nr. 2 og 3... Har selvfølgelig fortalt ham dette og vi ser tiden an, når den første her er kommet til verden.
Nogen der har en kæreste der er lige sådan???
eller nogen der har erfaring med at få børn så tæt på hinanden.. fordele og ulemper?
Han bliver klogere, han har INGEN idé om, hvor stor en omvæltning I får i jeres liv, når den lille kommer - og ja, i starten vil han synes, at det er nemt, det er primært dig, det hele hænger på, meeen omkring kravlestadiet begynder det at trække tænder ud, - der er altså en grund til, at det er vigtigt, at alt er på plads og at man har et solidt forhold, det er den største udfordring, men også den største glæde, så hvorfor ikke bruge noget tid på at nyde det i stedet for at springe ud i næste projekt med det samme, det tager utroligt meget fokus fra den førstefødte og kan skabe rigtigt mange problemer.
Uanset at I har haft ventetid på den førstefødte, så er der ingen garanti for, at det samme gør sig gældende for efterfølgende graviditeter, så jeg synes helt bestemt, at I skal vente til den første er fyldt mindst 1 år og så se, hvor I står.
Anmeld