Mellemørebetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. november 2011

camillakrath

Så var vi til lægen igen idag - og Benjamin har mellemørebetændelse. Oveni har han også en infektion.

Vi har fået at vide at det er vigtigt at han ikke har ondt, da han så ikke vil spise, så vi dækker ham ind med panodil.

Udover det har vi haft besøg af en pædagog, og jeg er rigtig tilfreds med udfaldet. Benjamin skal nu ses af både ergo og fys pga hans langsomme udvikling.

Der udover vil pædagogen hjælpe os med at kæmpe vores kamp, så vi måske får en dobbeltplads til ham.

Der udover blir vi nu kontaktet af tværfagligt team pga min sygdom, så vi kan få noget støtte.

Puhhh. Sys godt nok mit hoved er helt brugt op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Isabella_mor

dejligt med vished og lys for enden af tunnelen..

Anmeld

17. november 2011

camillakrath

isabellamor skriver:

dejligt med vished og lys for enden af tunnelen..

Ja. Jeg er virkelig også bare glad.

Men på en anden måde er jeg også helt brugt op. Da vi kom hjem idag fra læge og pædagog og Benjamin endelig faldt i søvn, så smed jeg mig bare ind i sengen og græd. Jeg ved ikke helt hvorfor.

Anmeld

17. november 2011

Isabella_mor

camillakrath skriver:

Ja. Jeg er virkelig også bare glad.

Men på en anden måde er jeg også helt brugt op. Da vi kom hjem idag fra læge og pædagog og Benjamin endelig faldt i søvn, så smed jeg mig bare ind i sengen og græd. Jeg ved ikke helt hvorfor.

det er vel fordi at der kom en forløsning, at nu sker der endelig noget, og der kommer gang i det hele... ligepludselig er alt hvad du kæmpede for lige ude foran din næse og du kan se og mærke at NU sker der endeligt noget og nu kommer der skub i sagerne. alle dine bekymringer er blevet taget fra dig (på den gode måde) 

Anmeld

17. november 2011

camillakrath

isabellamor skriver:

det er vel fordi at der kom en forløsning, at nu sker der endelig noget, og der kommer gang i det hele... ligepludselig er alt hvad du kæmpede for lige ude foran din næse og du kan se og mærke at NU sker der endeligt noget og nu kommer der skub i sagerne. alle dine bekymringer er blevet taget fra dig (på den gode måde) 

Ja tror faktisk du har helt ret. Synes jeg har sku være stærk så længe, og nu sker det endelig.

Jeg er så glad for at han/vi får noget hjælp

Anmeld

17. november 2011

Isabella_mor

camillakrath skriver:

Ja tror faktisk du har helt ret. Synes jeg har sku være stærk så længe, og nu sker det endelig.

Jeg er så glad for at han/vi får noget hjælp

nemlig, du kan gi dig selv et klap på skulderen for det er jo din fortjeneste  

Anmeld

17. november 2011

camillakrath

isabellamor skriver:

nemlig, du kan gi dig selv et klap på skulderen for det er jo din fortjeneste  

Tak - det er rart at høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.