julegaveindkøb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

849 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. november 2011

Nille-pigen

ja som i kan se så omhandler det lidt de hersens julegaveindkøb...

jeg har det hvert år bedst med at få købt alle julegaverne i november, så jeg lidt bedre kan overskue december måned... 

hvad gør I? er I i god tid eller venter i til sidste øjeblik?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Nille-pigen skriver:

jeg har det hvert år bedst med at få købt alle julegaverne i november, så jeg lidt bedre kan overskue december måned... 

Jeg køber lidt løbende. Men typisk først fra 1/12. Der synes jeg at det er juletid og ikke før. 

Anmeld

17. november 2011

Nille-pigen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg køber lidt løbende. Men typisk først fra 1/12. Der synes jeg at det er juletid og ikke før. 

jeg kender godt det med at jeg ikke synes at der hverken skal pyntes op eller noget før 1. dec., men ved at jeg har julegaverne på plads så synes jeg det er nemmere at nyde julen til fulde og så ved jeg også hvad jeg har til at forkæle manden for 

Anmeld

17. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Nille-pigen skriver:

jeg kender godt det med at jeg ikke synes at der hverken skal pyntes op eller noget før 1. dec., men ved at jeg har julegaverne på plads så synes jeg det er nemmere at nyde julen til fulde og så ved jeg også hvad jeg har til at forkæle manden for 

For mig er en stor del af julen det at købe gaverne. Så jeg venter.  Synes 24 dage er så længe, at det sagtens kan lade sig gøre. 1 gang hvert år tager jeg ud med manden, og så klarer vi resten lidt hist og pist. Så virker det ikke stresset.  Nu har vi så valgt ikke at give gaver til alle. Det vil være aaalt for omfattende. Både økonomisk og tidsmæssigt. 

Anmeld

17. november 2011

Brams

Vi har en tradition herhjemme og har haft de sidste mange år. Vi tager sammen med vores nabo (2 voksne og 2 børn) og så os selv (2 voksne og 1 barn) ud den 1. lørdag i december og handler alle vores julegaver.

Vi starter kl. 9 hvor Toys åbner og så går turen videre til et center (i år Rødovre Centret) hvor vi shopper, spiser frokost og hygger os.

Det er bare sådan en hyggelig dag, som slutter hjemme med pizza til aftensmad (skal være noget let, da man er lidt træt efter sådan en hel dag)

I år skal vi købe 22 julegaver, ved ikke hvor mange naboen skal købe, men det er nok i samme boldgade

Anmeld

17. november 2011

Ayasmor

Jeg plejer også at købe igennem november mdr. I år er jeg på nuværende tidspunkt næsten færdig med både julegaver, fødselsdagsgaver og adventsgaver. Kan lidt bedre overskue at shoppe, når køerne ikke er så pokkers lange. Og så kan jeg bruge hele december mdr. på at julehygge med min datter og venner

Anmeld

17. november 2011

birthee

Min mand og jeg tager altid ud og køber gaver den første mandag i december... I år har jeg dog købt til min mor og bror, så de er overstået... Vi laver en hyggelig dag ud af det, tager i rosengårdscentret og spiser frokost et sted...

Anmeld

17. november 2011

Munder

Her starter julegaveindkøbene lige så snart man kan bytte efter jul (dvs. i starten af oktober)

Jeg er stort set færdig nu. Mangler kun 2 gaver. De bliver klaret på lørdag

Jeg elsker december måned - specielt fordi jeg ikke skal rende forvildet rundt og klare de sidste juleindkøb sammen med resten af familien Danmark

(er generelt et juleøre)

Anmeld

17. november 2011

jydeinden

Nille-pigen skriver:

da jeg ikke har så mange at give gaver til, jamen så køber jeg dem først hen ad imod 1 dec.

Anmeld

17. november 2011

Mor til Mike

Nille-pigen skriver:

Vi startede med at købe julegaver fra starten af november af. 

Gør vi hvert år, for mange af gaverne er nogle vi bestiller på nettet, og der er mange tyverier hos post danmark i december, og det skal vi ikke nyde noget af!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.