Inspiration til bøger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.685 visninger
41 svar
0 synes godt om
17. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg kunne ikke finde en kategori, der hed bøger, så jeg går udfra, den ikke er blevet oprettet endnu. Ellers må I kære moderatorer jo flytte mit indlæg. . Jeg savner inspiration til nogle bøger, jeg kan læse. Det skal helst være thrillers/krimier. Jeg HAR læst alle Jussi Adler-Olsens bøger og det samme med Lee Child og John Grisham. Så vil I ikke nok hjælpe mig med at finde noget nyt at gå i gang med? På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

eirene

Hvad med Jo Nesbø? Eller Camilla Läckberg? Karin Slaughter kan også anbefales..

Anmeld

17. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
eirene skriver:

Hvad med Jo Nesbø? Eller Camilla Läckberg? Karin Slaughter kan også anbefales..

Jeg har læst de fleste af Karin Slaughter. . Kunne godt ske, man skulle give sig i kast med Jo Næsbo. Tak for svar

Anmeld

17. november 2011

jydeinden

PT skriver:

Jeg kunne ikke finde en kategori, der hed bøger, så jeg går udfra, den ikke er blevet oprettet endnu. Ellers må I kære moderatorer jo flytte mit indlæg. . Jeg savner inspiration til nogle bøger, jeg kan læse. Det skal helst være thrillers/krimier. Jeg HAR læst alle Jussi Adler-Olsens bøger og det samme med Lee Child og John Grisham. Så vil I ikke nok hjælpe mig med at finde noget nyt at gå i gang med? På forhånd tak

jeg ved det er oppe til debat inde under emnet " baby.dk" om hvorvidt der skal laves en gruppe for folk der læser bøger.. ved ikke om du har set den ?

Anmeld

17. november 2011

PT

Profilbillede for PT
jydeinden skriver:

jeg ved det er oppe til debat inde under emnet " baby.dk" om hvorvidt der skal laves en gruppe for folk der læser bøger.. ved ikke om du har set den ?

Jo, jeg har set den, og jeg stemte også for den kategori, da jeg ville nyde at kunne diskutere bøger og få inspiration fra andre

Anmeld

17. november 2011

jydeinden

PT skriver:

Jo, jeg har set den, og jeg stemte også for den kategori, da jeg ville nyde at kunne diskutere bøger og få inspiration fra andre

lyder bestemt godt hehe

men er der nogen bestemt genre af bøger du godt kan lide?

Anmeld

17. november 2011

motterhea

Har du læst Engle og Dæmoner?

Millenium-serien af Stig Larsson?

Anmeld

17. november 2011

PT

Profilbillede for PT
jydeinden skriver:

lyder bestemt godt hehe

men er der nogen bestemt genre af bøger du godt kan lide?

Thrillers og krimi er min yndlings genre. Jeg gider ikke at læse om kærlighed og romantik (kald mig bare kold og kynisk )

Anmeld

17. november 2011

jydeinden

PT skriver:

Thrillers og krimi er min yndlings genre. Jeg gider ikke at læse om kærlighed og romantik (kald mig bare kold og kynisk )

hehe har det på samme måde, selvom krimier heller ikke er så meget mig, er mest til biografier og fantascy genren

Anmeld

17. november 2011

Munder

PT skriver:

Aiiii, vi ligger bare langt fra hinanden i bogstil. Elsker slægtsromaner og lidt kærlighed

Så her må jeg komme til kort. Kan desværre ikke anbefale noget, selvom jeg er en læsehest

Håber du får masser af fine ideer herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.