Indskudslån?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. november 2011

Anonym trådstarter

Heej piger..

Kan i hjælpe mig?

Jeg står og skal flytte fra en kommune til en anden..

Jeg ringer til den kommune jeg skal flytte til og snakker med dem om et indskudslån, da jeg ikke har råd til indskud ellers.. De siger at jeg skal søge i den kommune som jeg bor i nu, selvom jeg ikke helt kan få det til at passe at jeg skal søge i den kommune jeg flytter fra..

Men jeg ringer til den kommune som jeg bor i.. Hende jeg snakker med fortæller mig at jeg skal søge i den kommune jeg skal flytte til, hvilket jeg også syntes virker mest logisk..

Men jeg er virkelig i tvivl om hvor og hvordan jeg skal søge? Er der andre der har prøvet det og hvordan skal jeg forholde mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Anonym trådstarter

Slet ikke nogen?

Anmeld

17. november 2011

Louise mortil4

Anonym skriver:

Slet ikke nogen?

hvis det er en boligforenings lejlighed skal du søge gennem den kommune du flytter til, hvis det er en privat lejlighed skal du søge det som en enkelt ydelse i den kommune du flytter fra.

Anmeld

17. november 2011

Anonym trådstarter

Louise mortil4 skriver:

hvis det er en boligforenings lejlighed skal du søge gennem den kommune du flytter til, hvis det er en privat lejlighed skal du søge det som en enkelt ydelse i den kommune du flytter fra.

Det er en privat.. Men hvordan skal jeg søge det? Skal jeg gå på kommunen og så sige jeg skal søge en enkelt ydelse?

Kan jeg evt. flytte adresse til min far som bor i den kommune jeg skal flytte til og så søge der?

Syntes det er nemmere at skulle søge i den kommune jeg skal flytte til nemlig..

Anmeld

17. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Anonym skriver:

Det er en privat.. Men hvordan skal jeg søge det? Skal jeg gå på kommunen og så sige jeg skal søge en enkelt ydelse?

Kan jeg evt. flytte adresse til min far som bor i den kommune jeg skal flytte til og så søge der?

Hvis det er privat, skal du vel søge i banken og få afslag eller et lån, før kommunen vil kigge på din sag?

Anmeld

17. november 2011

Louise mortil4

Anonym skriver:

Jeg tror du har størst cahnce i den kommune du flytter fra. Tror bare du skal på kommunen og søge men ved det ikke, jeg skulle søge til en boligforening nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.