Jeg skal bruge jeres hjælp (fotobog)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg skriver som anonym - kun fordi jeg ikke ved om min lillesøster kigger med ...

Min søster fylder 30 år og i den anledning vil jeg gerne give hende en fotobog med hele hendes liv ind til nu... Fra baby til 30 år...

Hvor skal jeg bestille den og hvor skal jeg IKKE - hvad skal jeg være opmærksom på og har I nogle gode fif ?

Kan man få en bog hvor man også kan skrive små søde Citater, digte og kærlige breve ? eller kan der kun være billeder I ?

Håber meget I vil hjælpe mig - Har aldrig bestilt sådan en bog før...

Hvor lang er leverrings tiden når den er lavet...

Fortæl fortæl - for og imod

Knus den hemmelige søster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Isabella_mor

evt kig vistaprint... 

Anmeld

17. november 2011

pemiro

Anonym skriver:

Jeg skriver som anonym - kun fordi jeg ikke ved om min lillesøster kigger med ...

Min søster fylder 30 år og i den anledning vil jeg gerne give hende en fotobog med hele hendes liv ind til nu... Fra baby til 30 år...

Hvor skal jeg bestille den og hvor skal jeg IKKE - hvad skal jeg være opmærksom på og har I nogle gode fif ?

Kan man få en bog hvor man også kan skrive små søde Citater, digte og kærlige breve ? eller kan der kun være billeder I ?

Jeg lavede en til
Min mor med hendes rejsebilleder, dog ingen tekst. Det gjorde jeg ved noget der vidst hedder cw fotovøger eller noget i den stil.
Der downloader man program til computeren og sidder så og leger med det, og når det er ok bestiller man det.
Det er ret gode dem man får derfra og så kan du bestille dem til afhentning enten i bilka, netto osv..
De er også ret hurtige til at producere dem

Anmeld

17. november 2011

pemiro

Anonym skriver:

Det hedder cewe fotobøger

Anmeld

17. november 2011

Anonym trådstarter

pemiro skriver:

Det hedder cewe fotobøger

Tusind tak - vil straks gå ind og kigge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.