Skal du giftes!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2011

Giraffen

Muhmi skriver:

Såååå er der lige en hjemmeside jeg vil vise dig.....:

http://wedding.tidebuy.com/Wedding-Dresses-75/?utm_source=google&utm_medium=ppc&utm_campaign=wedding_dresses&gclid=COulx92-vawCFUYm3godND1Ppw

Gi' den gas!!

Afstemning... Fordi jeg kan

hmmm engang skal jeg nok giftes.. måske

min søde kæreste tør hverken det med brudevalsen eller taler så når vi blir gift så bliver det nok nærmere på vandet et sted med få vidner og bare os to  

men mht kjolerne så kunne jeg aldrig købe en brudekjole over nettet - jeg har brug for at prøve den på egen krop og det alene er grund nok til at jeg ikke turde - og den mulighed manglede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Mira0911

Camulla skriver:

Den er også virkelig flot!! Men sikke en krop man skal have, for at have den på... Jeg tror ikke hende på billedet har børn med den krop nå! 

Ja... Man skal være en lille nips for at komme i den... Det er jeg ikk mere efter 2 graviditeter... Satser nu meget stærkt på at tilbage til den krop jeg havde for 4 år siden... Jeg kan ikke få den 100%... 

Anmeld

17. november 2011

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Såååå er der lige en hjemmeside jeg vil vise dig.....:

http://wedding.tidebuy.com/Wedding-Dresses-75/?utm_source=google&utm_medium=ppc&utm_campaign=wedding_dresses&gclid=COulx92-vawCFUYm3godND1Ppw

Gi' den gas!!

Afstemning... Fordi jeg kan

Må jeg spamme din tråd med billeder ?

Anmeld

17. november 2011

Muhmi

AalborgPigen skriver:

Må jeg spamme din tråd med billeder ?

GIV DEN GAS SØDE!!

Anmeld

17. november 2011

Muffin_girl

Muhmi skriver:

GIV DEN GAS SØDE!!

Okay du sagde gi den gas.. Her er de billeder jeg kan lide inden for de første 15 sider :p

Kjolerne er valgt på basis af at jeg vejer 20 kg mindre  

Billede et kunne jeg finde på at blive gift på rådhuset  

billede 2 er bare fordi jeg syntes den er skide sjov.. Og kunne finde på at tage den på som en for sjov kjole, hvis jeg blev gift til jul.. fordi alle ved jeg ELSKER JUL 

Og alle de andre elsker jeg bare alle sammen !! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. november 2011

Muffin

De er fine. Meen, ville ikke bryde mig om at hoppe i sådan en sag. Ville nok føle mig lidt fastalavns klædt ud..

Hellere en kort mørk sag og det vildeste bling bling  Og jo, jeg står da og skal giftes i næste måned vidst

Anmeld

17. november 2011

Muffin_girl

Muhmi skriver:

GIV DEN GAS SØDE!!

Den første kjole her er lige mig Elsker lyserød.. Men går nok ikke. Men kunne godt finde på det 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. november 2011

TaAsJu

Jeg har stemt blankt da jeg er gift... MEEEN Jeg vi giftes igen for jeg kan godt finde mange kjoler der inde... NMEEEj hvor er de fine

Anmeld

17. november 2011

Muffin_girl

Mor til 2, snart 3 skriver:

Jeg har stemt blankt da jeg er gift... MEEEN Jeg vi giftes igen for jeg kan godt finde mange kjoler der inde... NMEEEj hvor er de fine

Ja man har lyst til at købe sig fattig

Anmeld

17. november 2011

Muffin_girl

Muffin skriver:

De er fine. Meen, ville ikke bryde mig om at hoppe i sådan en sag. Ville nok føle mig lidt fastalavns klædt ud..

Hellere en kort mørk sag og det vildeste bling bling  Og jo, jeg står da og skal giftes i næste måned vidst

De er jo ikke alle fastelavns agtige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.