sove ude eller inde om vinteren???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.070 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. november 2011

mika.F

sover jeres baby/barn til middag udenfor hele året i alt slags vejr, eller har i jeres grænser??    og hva sover de i, fra inderst til yderst, vogn eller bare lift, voksipose(eller lignene)eller dyne...

håber at høre fra jer, vi har nemlig en lille diskution kørende her hjemme! ^^

//MIKA

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Jonatansmor

mika.F skriver:

sover jeres baby/barn til middag udenfor hele året i alt slags vejr, eller har i jeres grænser??   og hva sover de i, fra inderst til yderst, vogn eller bare lift, voksipose(eller lignene)eller dyne...

//MIKA

Her sover drengen udenfor til temperaturen falder til under -10.

Det er jo bare et spørgsmål om at pakke ham godt nok ind. På de koldeste dage sover han i flyverdragt, aviser under madrassen, dyne og tæpper hvis det er rigtigt koldt.

Børn har bedst af at sove udenfor, det beskytter mod allergier, astma og så sover de bare bedst i den friske luft

Anmeld

17. november 2011

K&S

mika.F skriver:

sover jeres baby/barn til middag udenfor hele året i alt slags vejr, eller har i jeres grænser??   og hva sover de i, fra inderst til yderst, vogn eller bare lift, voksipose(eller lignene)eller dyne...

//MIKA

Anton sov udenfor hele sidste vinter, hans barnevogn står i læ på en overdækket altan

Sidste år sov han i alm. tøj, vinter heldragt, hue, vanter + dyne

Vores vogn har en termobund, som holder på varmen

I morges (fra 7-8.30) sov han i vinterjakke, hue og dyne og var fin varm

Anmeld

17. november 2011

Isabella_mor

mika.F skriver:

//MIKA

villads har sovet indenfor indtil for en måned siden hvor jeg faktisk prøvede at lade ham sove udenfor og det er bare noget jeg er SÅ glad for og det er han også,

jeg vil hellere have at han sover indenfor om sommeren og udenfor om foråret/efteråret og vinteren, (så længe der ikke er for fugtigt eller for koldt.

villads sover ude lige nu imens jeg skriver dette her, og i skrivende stund har han 

Ble, Uldbody, bomuldsbluse, smækbukser, flyverdragt, sokker, uldhue, bomuldsluffer, og sleebee sovepose med en enkelt dyne. og sover i sin klapvogn.. det fungere fint, men her når det bliver endnu koldere så kommer han i barnevognen igen og så bliver den kun brugt til at han kan sove i den, så jeg skal lige have fundet ud af noget smart så jeg let kan få ham ud og sove i den.. 

Anmeld

17. november 2011

HeidiØ

William sover bedst ude i barnevognen om dagen Har lige puttet ham ud og hans tøj består af:

Langærmet body, bukser, sokker, fleecedragt med indbyggede luffer, fødder og hue, hans dyne og så i liften Under regnslaget hvor hullet er dækket med stofble

Anmeld

17. november 2011

AnneBJ

Felix sover ude i barnevognen. Han ligger i en sleebee med to dyner (ikke ulddyne) og har en striktrøje med hætte på, og små bomuldsvanter. under det har han kortærmet body, et jogginsæt (ikke voldsomt tykt) og strømper.  
Barnevognen har termobund og der er desuden madras i barnevognen (under sleebeen)

Det er hans første vinter, men han skal sove ude så meget han overhovedet kan komme til det. Der sover han bedst og han elsker sin barnevogn. Den står i læ under halvtag. 

Anmeld

17. november 2011

chael

mika.F skriver:

//MIKA

Jep, ude hele året. Lige pt ligger han i sin lift. Når han vokser ud af den, kommer han ned i sin voksi, med en elefant hue på og måske en lille trøje. Det er jo den kolde tid vi er på vej ind i.

Men når det er meget koldt, der hvor de fraråder de må sove ude, kan aldrig huske graden, eller når det er tåget, så sover de inde.

*Camilla

Anmeld

17. november 2011

annec

Sebastin sover også ude, og han sover i en uld kortærmede body, en langærmede t-shirts, strømper, bukser, Jakke & hue + vanter Han ligger i liften i barnevognen med dyne

Anmeld

18. november 2011

mika.F

tusind tak for jeres svar allesammen!

nu sidder jeg så lige og tænker, har i både en "sove udendørs vogn" og en "hverdags vogn" eller bruger i den samme vogn? og hvis i har to forskellige, står "sove vogen" så altid ude, eller tager i den ind når den ikke er i brug?

vi ville nemlig skulle ha liam sovende på altanen hvis det var, og så tænkte jeg at anskaffe mig en vogn til formålet(vi bor på første, så kan ikk rigtigt slæbe hverdags vognen op) men vi har ikke plads til at ha den ståede inde når den ikke er i brug...

Anmeld

18. november 2011

Lone Jakobsen

Jonatansmor skriver:

Her sover drengen udenfor til temperaturen falder til under -10.

Det er jo bare et spørgsmål om at pakke ham godt nok ind. På de koldeste dage sover han i flyverdragt, aviser under madrassen, dyne og tæpper hvis det er rigtigt koldt.

Børn har bedst af at sove udenfor, det beskytter mod allergier, astma og så sover de bare bedst i den friske luft

præcis det samme her.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.