Rummelig pusletaske?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

792 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. november 2011

CKH

Jeg kunne godt tænke mig en super god og rummelig pusletaske. Nogen der har sådan en, som de bare syntes er helt fantastisk? Den skal helst være neutral og uden mønstre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Leneur

CKH skriver:

Jeg kunne godt tænke mig en super god og rummelig pusletaske. Nogen der har sådan en, som de bare syntes er helt fantastisk? Den skal helst være neutral og uden mønstre

Fuzzies har nogle. Jeg er ihvertfald glad for den jeg har. Der er plads til bleer, klude, skiftetøj, mad osv, osv. Den ser ikke stor ud men kan rumme meget og hvis du er heldig kan du få den på bud. fik vores til halv pris, så 200 kr der kunne bruges på andre ting....

Anmeld

17. november 2011

KittyMaMa

Hej du!

ByStroom! De er så fine! Ligner på ingen måde en pusletaske, og kan bruges til andet, når der ikke længere er behov for pusletaske! Altså de er noget dyre, men i forhold til hvad og hvor længe man kan bruge den, synes jeg det er okay. 

/Katja 

Anmeld

17. november 2011

morNov2010

Jeg har en fin en til salg fra Gaia og Ko i lys grøn. Den synes jeg fin og rummelig. Jeg har dog ikke brugt den mere end 1 måned, da jeg fik en der passede til barnevognen, og siden har brugt den.

Du kan få den for 150 kroner hvis du er interesseret.

Anmeld

17. november 2011

chael

CKH skriver:

Har en gaia og co. Den er super lækker og rummelig

Men har også forelsket mig i den der bystroom, men skal ikke have nogen ny. Så må nøjes med at drømme om den

*Camilla

Anmeld

17. november 2011

Palaja

KittyMaMa skriver:

Hej du!

ByStroom! De er så fine! Ligner på ingen måde en pusletaske, og kan bruges til andet, når der ikke længere er behov for pusletaske! Altså de er noget dyre, men i forhold til hvad og hvor længe man kan bruge den, synes jeg det er okay. 

/Katja 

Den er jeg med på. EEElsker min ALMA pusletaske fra ByStroom 

Ofte har de en af modellerne til 500 kr, og så er det da lige til at overkomme, selvom det selvfølgelig stadig er en dyr taske. Men alle pengene værd! 

Anmeld

17. november 2011

CKH

morNov2010 skriver:

Jeg har en fin en til salg fra Gaia og Ko i lys grøn. Den synes jeg fin og rummelig. Jeg har dog ikke brugt den mere end 1 måned, da jeg fik en der passede til barnevognen, og siden har brugt den.

Du kan få den for 150 kroner hvis du er interesseret.

Jeg tror helst jeg vil have en sort. Men ellers mange tak

Anmeld

17. november 2011

CKH

Tusind tak allesammen. Jeg kan super godt lide de der ByStroom, men er de kun i læder?

Anmeld

17. november 2011

spj

Jeg er med på bystrom. Det er sådan en fed taske med plads til det hele og det bedste er næsten at man kan bruge den bagefter som almindelig taske.

Anmeld

17. november 2011

eliasogmor

CKH skriver:

jeg har en gaia og co eller det vil sige 2...... og jeg synes de er super gode og skal også have en til den næste... men har den her tilsag hvis du er interesseret... https://www.baby.dk/debat/146463pi1/babyudstyr/gaia-og-co-saelgespusletaskeregnslag-sovepose.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.