Hjææælp!!! Anbefal en halhøj juniorseng!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2011

dpb

SpunkenJo skriver:

Hej piger

Skal bruge en juniorseng, eller ihvertfald en seng, der ikke er længere end max 170 cm. (Der er ikke plads til mere....)

Men den skal være høj/halvhøj, sådan at man kan lege nedenunder den.

Budgettet er ikke uendeligt, så fornuftige priser tøser
Så Oline.dk er desværre ikke en mulighed, selvom deres senge er viiildt flotte. (10.500 kr flotte )

Såe... Hvad kan I anbefale, til gode penge
- Måske er der endda nogen af jer der har en til salg....?

Tak

Eller har FLEXA også en junior udgave i halvhøj...pris i hvidpigmenteret som jeg klart syntes er flottest er 2493,3- http://www.ide.dk/service/brochurer/flexa+online+prisliste s. 34

se den s. 16 http://www.ide.dk/service/brochurer/flexa+online+brochure

Super kvalitet Vores de to små sover i flexa senge dog den der er 90*200 ca da vi ikke er til junior senge.... syntes deres princip er sk*** smart man kan nemlig lave den høj eller lav efter behov selvf. ikke lige sådan på daglig basis men altså...

Qnuz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

HeidiØ

Jeg har arbejdet i ILVA og disse to er suuuper populære!

Den første er en udtræksseng - dvs den kan bruges længere tid .. men til gengæld er den ikke halvhøj - den anden er halvhøj, men måler 80x200..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. november 2011

SpunkenJo

HeidiØ skriver:

Jeg har arbejdet i ILVA og disse to er suuuper populære!

Den første er en udtræksseng - dvs den kan bruges længere tid .. men til gengæld er den ikke halvhøj - den anden er halvhøj, men måler 80x200..

Jeg er helt vild med den halvhøje seng fra Ilva, men den er bare alt for lang

ØV!!!

De senge som ilva har i rette mål, bryder jeg mig ikke så meget om

Ville ønske vi havde plads til netop den halvhøje du har vist billede af 

Tak for dit input 

Anmeld

17. november 2011

SpunkenJo

dpb skriver:

Eller har FLEXA også en junior udgave i halvhøj...pris i hvidpigmenteret som jeg klart syntes er flottest er 2493,3- http://www.ide.dk/service/brochurer/flexa+online+prisliste s. 34

se den s. 16 http://www.ide.dk/service/brochurer/flexa+online+brochure

Super kvalitet Vores de to små sover i flexa senge dog den der er 90*200 ca da vi ikke er til junior senge.... syntes deres princip er sk*** smart man kan nemlig lave den høj eller lav efter behov selvf. ikke lige sådan på daglig basis men altså...

Qnuz

Jeg syns Flexa er så uoverskueligt.....

kan godt lide deres møbler, men de har ikek gjort det særlig "spiseligt" at danne sig et overblik over

-Havde helt glemt de fandtes, tak for det. Jeg må se om jeg kan hitte ud af deres kataloger 

Anmeld

17. november 2011

HeidiØ

SpunkenJo skriver:

Jeg er helt vild med den halvhøje seng fra Ilva, men den er bare alt for lang

ØV!!!

De senge som ilva har i rette mål, bryder jeg mig ikke så meget om

Ville ønske vi havde plads til netop den halvhøje du har vist billede af 

Tak for dit input 

Selvtak. Ja, Emil serien der er jo ret smart, kan samles og skilles ad med alt muligt. Men når pladsen ikke er der, er det svært.

Fortsat god jagt

Anmeld

17. november 2011

SpunkenJo

HeidiØ skriver:

Selvtak. Ja, Emil serien der er jo ret smart, kan samles og skilles ad med alt muligt. Men når pladsen ikke er der, er det svært.

Fortsat god jagt

Tak Er blevet vild med møblerne fra manis-h nu jeg er begyndt at surfe lidt.....Men nu får vi se hva det ender med

Anmeld

17. november 2011

dpb

SpunkenJo skriver:

Jeg syns Flexa er så uoverskueligt.....

kan godt lide deres møbler, men de har ikek gjort det særlig "spiseligt" at danne sig et overblik over

-Havde helt glemt de fandtes, tak for det. Jeg må se om jeg kan hitte ud af deres kataloger 

ja, de har ikke gjort det helt nemt, og så alligevel syntes jeg egentlig det er rimelig overskueligt opbygget når man tænker på at de forsøger at vise hvor meget deres møbler kan

Du kan jo altid finde den nærmeste idemøbler som bla. forhandler Flexa, har selv arbejdet i en idemøbler og har derfor også haft en del med flexavejledning at gøre når folk ringede...sad som start som omstiilling/kundeservice Så du er også meget velkommen til at spørge

en Classic Junior halvhøj seng i hvidpig. har målene h119xL161xb86(74) målet i parentes er det jeg vil mene selve sengen er... er ret sikker på at det at de skriver 86 er pga. det er der hvor den er bredest at der er målt efter og altså den ende hvor stigen er... prisen for en sådan uden noget skrev jeg i mit tidligere indlæg... og madras hertil koster 829,- eller 1207,- alt efter hvilken en der vælges

Så det løber self. hurtigt op, men kvali syntes jeg også er derefter Det er ihvertfald den oplevelse vi har af dem vi har

Glæder mig til at høre hvad jeres endelige valg ender med

Qnuz

Anmeld

17. november 2011

SpunkenJo

dpb skriver:

ja, de har ikke gjort det helt nemt, og så alligevel syntes jeg egentlig det er rimelig overskueligt opbygget når man tænker på at de forsøger at vise hvor meget deres møbler kan

Du kan jo altid finde den nærmeste idemøbler som bla. forhandler Flexa, har selv arbejdet i en idemøbler og har derfor også haft en del med flexavejledning at gøre når folk ringede...sad som start som omstiilling/kundeservice Så du er også meget velkommen til at spørge

en Classic Junior halvhøj seng i hvidpig. har målene h119xL161xb86(74) målet i parentes er det jeg vil mene selve sengen er... er ret sikker på at det at de skriver 86 er pga. det er der hvor den er bredest at der er målt efter og altså den ende hvor stigen er... prisen for en sådan uden noget skrev jeg i mit tidligere indlæg... og madras hertil koster 829,- eller 1207,- alt efter hvilken en der vælges

Så det løber self. hurtigt op, men kvali syntes jeg også er derefter Det er ihvertfald den oplevelse vi har af dem vi har

Glæder mig til at høre hvad jeres endelige valg ender med

Qnuz

Tror lidt min kærlighed blir kastet på manis-h.Ham der største det har vidst i sin tid været med til at etablere flexa, men nu startet på egen hånd.Deres design er lidt mete up to date, hvorimod flexa stadig mest ligner noget fra da jeg selv var ung.....Men tusinde tak for dit input Men Flexa er ikke lige mig med det rå/ludbehandlede træ....

Anmeld

17. november 2011

dpb

SpunkenJo skriver:

Tror lidt min kærlighed blir kastet på manis-h.Ham der største det har vidst i sin tid været med til at etablere flexa, men nu startet på egen hånd.Deres design er lidt mete up to date, hvorimod flexa stadig mest ligner noget fra da jeg selv var ung.....Men tusinde tak for dit input Men Flexa er ikke lige mig med det rå/ludbehandlede træ....

Det jo så også fair nok...Er selv vild med det hvidpigmenterede, men bryder mig ikke om den anden type... nedenfor et eks. på den hvidpig dog hentet fra dba.

Men det er jo super at der findes så mange forskellige slagsså kan vi alle nemlig få en mulighed for at finde netop det der falder i vores smag

Qnuz

Anmeld

17. november 2011

Mussen2

Jeg er selv i samme overvejelser, så denne tråd er lige noget for mig. Jeg er også faldet over Manis-h fra Ønskebørn, som et godt alternativ

Faktisk har jeg ikke kunnet finde ret mange halvhøje i den korte model 

Er ret vild med Lurifax sengen, men den er lige lang nok, men synes det er fedt den har hylder inden under.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.