SpunkenJo skriver:
Jeg syns Flexa er så uoverskueligt.....
kan godt lide deres møbler, men de har ikek gjort det særlig "spiseligt" at danne sig et overblik over 
-Havde helt glemt de fandtes, tak for det. Jeg må se om jeg kan hitte ud af deres kataloger 
ja, de har ikke gjort det helt nemt, og så alligevel syntes jeg egentlig det er rimelig overskueligt opbygget når man tænker på at de forsøger at vise hvor meget deres møbler kan
Du kan jo altid finde den nærmeste idemøbler som bla. forhandler Flexa, har selv arbejdet i en idemøbler og har derfor også haft en del med flexavejledning at gøre når folk ringede...sad som start som omstiilling/kundeservice
Så du er også meget velkommen til at spørge
en Classic Junior halvhøj seng i hvidpig. har målene h119xL161xb86(74) målet i parentes er det jeg vil mene selve sengen er... er ret sikker på at det at de skriver 86 er pga. det er der hvor den er bredest at der er målt efter og altså den ende hvor stigen er...
prisen for en sådan uden noget skrev jeg i mit tidligere indlæg... og madras hertil koster 829,- eller 1207,- alt efter hvilken en der vælges
Så det løber self. hurtigt op, men kvali syntes jeg også er derefter
Det er ihvertfald den oplevelse vi har af dem vi har
Glæder mig til at høre hvad jeres endelige valg ender med
Qnuz
Anmeld