Tøj der skjuler efter-fødsels-maven!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.964 visninger
17 svar
0 synes godt om
17. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg mangler tøj til mit skab, der er INTET som gør noget godt for min "hænge-mave" fra graviditeten

Så må jeg se jeres bluser, bukser, you name it, som skjuler en træls graviditetsmave!???!

(nok mest for dem, der ikke er en str small i forvejen)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

janne1986

Anonym skriver:

Jeg mangler tøj til mit skab, der er INTET som gør noget godt for min "hænge-mave" fra graviditeten

Så må jeg se jeres bluser, bukser, you name it, som skjuler en træls graviditetsmave!???!

Kigger lige lidt med på denne tråd... Har selv sådan en "efter-graviditets-hænge-flap-mave"....

Hvis jeg har "afslapningsbukser" på under maven, er det ik så slemt,. fordi de sidder løst...

Ellers trækker jeg nogle gange cowboy bukser op over den flap...

Men er ikke rart, der må være en bedre måde på det?

Anmeld

17. november 2011

Anonym trådstarter

janne1986 skriver:

Kigger lige lidt med på denne tråd... Har selv sådan en "efter-graviditets-hænge-flap-mave"....

Hvis jeg har "afslapningsbukser" på under maven, er det ik så slemt,. fordi de sidder løst...

Ellers trækker jeg nogle gange cowboy bukser op over den flap...

Men er ikke rart, der må være en bedre måde på det?

Ja jeg hopper nu også ofte i mine træningsbukser, meeeeeen sys bare det er så øv altid at ligne en der ikke ejer andet! (hmm hvilket jeg nærmest heller ikke gør længere)

Anmeld

17. november 2011

Rsa

Jeg "boede" i leggins og løse kjoler, de første 6-7 måneder efter jeg havde født! Der gik lang tid før jeg synes at jeg ville i et par jeans igen  Min datter er nu knap 11 måneder og jeg kan stadig ikke være i mine gamle jeans - har simpelthen været ude at købe nyt tøj, da det bare betyder så meget, at man føler det behageligt i det tøj man har på...

Har ingen billeder, men kan varmt anbefale kjoler og leggins, jeans med stretch og ja, køb noget nyt du føler det behageligt i og som også får dig til at se godt ud

Er selv ret vild med en jeans model fra H&M der hedder Squin, der er fantastisk stræk i og de koster 100 kr... Dog er de ret lavtaljede og giver "håndværkerrøv", men hellere det end at de sidder for tæt om maven og håndtagene i siden.

Pøj pøj

Anmeld

17. november 2011

Anonym trådstarter

Rsa skriver:

Jeg "boede" i leggins og løse kjoler, de første 6-7 måneder efter jeg havde født! Der gik lang tid før jeg synes at jeg ville i et par jeans igen  Min datter er nu knap 11 måneder og jeg kan stadig ikke være i mine gamle jeans - har simpelthen været ude at købe nyt tøj, da det bare betyder så meget, at man føler det behageligt i det tøj man har på...

Har ingen billeder, men kan varmt anbefale kjoler og leggins, jeans med stretch og ja, køb noget nyt du føler det behageligt i og som også får dig til at se godt ud

Er selv ret vild med en jeans model fra H&M der hedder Squin, der er fantastisk stræk i og de koster 100 kr... Dog er de ret lavtaljede og giver "håndværkerrøv", men hellere det end at de sidder for tæt om maven og håndtagene i siden.

Pøj pøj

Hmm er ABSOLUT ikke kjole-pige, meeeeeeen har haft et par tunikaer... Men nu ligger landet sådan, at jeg er lidt "stor" foroven, og de gør hurtigt at man ligner et telt i alt løst
Og har bare ik haft helt med at finde en tunika der passer....
Går meget i mine cowboyleggins, de rliiiige kan strækkes op over maven

Anmeld

17. november 2011

Rsa

Anonym skriver:

Hmm er ABSOLUT ikke kjole-pige, meeeeeeen har haft et par tunikaer... Men nu ligger landet sådan, at jeg er lidt "stor" foroven, og de gør hurtigt at man ligner et telt i alt løst
Og har bare ik haft helt med at finde en tunika der passer....
Går meget i mine cowboyleggins, de rliiiige kan strækkes op over maven

Har samme problem med kjolerne, der handler det jo om at finde nogle der har et snit, som passer til din barm og samtid giver en god pasform. Er selv glad for de kjoler der sidder til ved barmen og så hænger løst derfra.

Er du ikke kjolepige, er det no tunikaerne du skal have frem

Gå på shopping en dag og find lidt godt til dig selv, som sidder fantastisk - tro mig, det gør underværker pludselig at komme i "rigtigt" tøj

Anmeld

17. november 2011

Anette&Sophia

Anonym skriver:

jeg bruger stadig mine ventebukser, ellers så går jeg i leggins. ( fødte sidste mandag )
Og så har jeg oversize bluser, men bruger også alm t-shirts. Leggins er nemlig så smarte at de fleste kan trækkes højt op så de dækker dellen eller kan holde lidt igen på den hehe.
mit værste problem er heller ikke ud af, men bredden. har fået mig nogle gode håndtag efter en graviditet med 25 + kg. - men leggins/gamasher op over dellen, en alm hvid t-shirt og så en blazer eller anden "jakke" ud over. Den får overkroppen til at gå i et med hofterne, så de ikke ser meget større ud end overkroppen

det er nok mit bedste "trick"

Anmeld

17. november 2011

Anonym trådstarter

Rsa skriver:

Har samme problem med kjolerne, der handler det jo om at finde nogle der har et snit, som passer til din barm og samtid giver en god pasform. Er selv glad for de kjoler der sidder til ved barmen og så hænger løst derfra.

Er du ikke kjolepige, er det no tunikaerne du skal have frem

Gå på shopping en dag og find lidt godt til dig selv, som sidder fantastisk - tro mig, det gør underværker pludselig at komme i "rigtigt" tøj

Ja det må blive til shopping i tilfælde af penge-gaver til min fødselsdag Hehe og så må jeg på jagt... selvom jeg aldrig ka finde noget...

Anmeld

17. november 2011

Anonym trådstarter

anetteb skriver:

jeg bruger stadig mine ventebukser, ellers så går jeg i leggins. ( fødte sidste mandag )
Og så har jeg oversize bluser, men bruger også alm t-shirts. Leggins er nemlig så smarte at de fleste kan trækkes højt op så de dækker dellen eller kan holde lidt igen på den hehe.
mit værste problem er heller ikke ud af, men bredden. har fået mig nogle gode håndtag efter en graviditet med 25 + kg. - men leggins/gamasher op over dellen, en alm hvid t-shirt og så en blazer eller anden "jakke" ud over. Den får overkroppen til at gå i et med hofterne, så de ikke ser meget større ud end overkroppen

det er nok mit bedste "trick"

Jaaah leggins er også det jeg bruger her... MEN har ca ingen bluser osv der sidder ordentligt.. netrop pga de skal skjule dellen og passe til barmen ligner et telt ligeså snart noget sidder løst...

Anmeld

17. november 2011

Jonatansmor

Har I ikke prøvet det der shape-it undertøj?

Har en veninde der sværger til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.