Har et savn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. november 2011

Nadia&Daniel

Savner virkelig det at være i en mødregruppe.. Ved jeg ikke vil have meget tid til det nu, men hold op, hvor har en god mødregruppe manglet i min hverdag da jeg gik hjemme på barsel.. Og har stadig savnet..

Håber at når engang lillebror eller lillesøster skal komme, at jeg får muligheden for at komme i en mødregruppe der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

K&S

Nadia&Daniel skriver:

Savner virkelig det at være i en mødregruppe.. Ved jeg ikke vil have meget tid til det nu, men hold op, hvor har en god mødregruppe manglet i min hverdag da jeg gik hjemme på barsel.. Og har stadig savnet..

Håber at når engang lillebror eller lillesøster skal komme, at jeg får muligheden for at komme i en mødregruppe der

Var der slet ikke mulighed for mødregruppe, men du har været på barsel?

Jeg har været SÅ glad for min mødregruppe, vi ses også stadig 1. søndag i måneden + til julefrokost, sommerfest, tøsehygge m.m.

Anmeld

17. november 2011

piap

Nadia&Daniel skriver:

kender det godt selv ALT for godt håber også at engang når der melder sig en lille bror/søster at jeg kommer i en god mødregruppe..

du får lige et opmundrendeherfra

Anmeld

17. november 2011

Nadia&Daniel

K&S skriver:

Var der slet ikke mulighed for mødregruppe, men du har været på barsel?

Jeg har været SÅ glad for min mødregruppe, vi ses også stadig 1. søndag i måneden + til julefrokost, sommerfest, tøsehygge m.m.

Var kommet i en ung-mødregruppe (vi var imellem 22-24 år) med 4 andre og vores tøser.. Men jeg og en anden blev frosset ud, og det endte med at vi valgte at stoppe, og nåede aldrig i en ny

De sidste 3 ses stadig, og når vi andre spørger om vi skal ses, har de ikke tid, og alligevel ses de den dag vi har foresloget (stave)

Anmeld

17. november 2011

Nadia&Daniel

piap skriver:

kender det godt selv ALT for godt håber også at engang når der melder sig en lille bror/søster at jeg kommer i en god mødregruppe..

du får lige et opmundrendeherfra

Tak - og i lige måde

Anmeld

17. november 2011

K&S

Nadia&Daniel skriver:

Var kommet i en ung-mødregruppe (vi var imellem 22-24 år) med 4 andre og vores tøser.. Men jeg og en anden blev frosset ud, og det endte med at vi valgte at stoppe, og nåede aldrig i en ny

De sidste 3 ses stadig, og når vi andre spørger om vi skal ses, har de ikke tid, og alligevel ses de den dag vi har foresloget (stave)

Hold da op, det lyder ikke rart  og meget umodent...!

Håber du får en dejlig mødregruppe næste gang, for det er virkelig guld værd

Anmeld

17. november 2011

JacobsMoar

Ih hvor kan jeg godt forstår dig.. 

Jeg mødtes med min MG hver uge fra Jacob var 14 dage (født sidst i oktober) og til september.. Og hvor da op hvor jeg savner dem.. Vi skal heldigvis ses på lørdag  

Jeg var også tilknyttet en ung-mor gruppe, hvor vi sås hver 2. tirsdag, sammen med to sundhedsplejersker.. 

Dem har jeg ikke set siden før sommerferien, og det blev aldrig lige så "seriøst", hvis man kan sige at den anden var det 

Til en anden gang, så sig ja tak til en MG med "lidt ældre" end dig selv, det er ikke altid alderen det kommer an på 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.