Hvornår begynder børn at gå??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2011

132319

Min søn gik da han var 18 måneder.

Min datter gik da hun lige var blevet 1 år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

M&M's Mor

Der er jo ikke 2 børn der er ens så det er der ingen præcis alder på og andre ting såsom fortidlig født osv kan jo også spille ind... men min ældste datter gik da hun var lige 1 år og min mindste var lige 15 mdr men for hendes vedkommen er hun født for tidligt samt -barn så hun har været lidt længere om at komme igang med det hele...men i dag hvor hun er -opereret er hun fuldt ud alderssvarende som hendes jævnalderene...

Anmeld

17. november 2011

Mille82

Vores søn gik da han blev 10 mdr, og vores datter på 7 mdr går rundt om sofabordet, og forsøger at slippe hele tiden. balancen er der bare ikke helt endnu.

Anmeld

17. november 2011

Jonatansmor

Anonym skriver:

Se spørgsmål i overskriften

Jamen drengen begyndte at bevæge sig langs ting da han var 8 mdrs tid. Da han så var de der 9-10 måneder gik han med hans brio gå-vogn og 14 dage efter hans 1 års fødselsdag gik han sin første tur igennem hele vores hjem.

Siden da har han kun sjældent brugt benene til at gå, nu foregår alt i stabilt luntetempo, men stadig (7-9-13) i en fart hans mor kan følge med i  

Anmeld

17. november 2011

emsaroto

det er meget forskelligt.

Oskar var 11 måneder da han gik stabilt, men man siger nu ellers at drenge tit er lidt langsomere end piger. 
Oskar er generelt meget fremmelig, så jeg tror gennemsnittet ligger mellem 12-18 måneder.  

Anmeld

17. november 2011

Tulle28

Min datter var 15 mdr. da hun begyndte at gå.

I min mødregruppe begyndte en at gå da han var 13-14 mdr. og de andre to var omkring 16 mdr.

Anmeld

17. november 2011

Henriette Aaby

Faktum er at børn udvikler sig forskelligt. Nogle er hurtig til at tale, andre er hurtig til det fysiske ovs.

Hjemme hos os, har vores datter helt klart været hurtig til det motoriske, hvor det verbale nu er i højsæde.

Min datter var 11 mrd og 9 dage da hun begyndte at gå.

Mange Hilsner

Henriette

Anmeld

17. november 2011

Zafir

Idun gik da hun var 13 mrd og 2 dage

Frigg går stadig ikke. Hun er 14 mrd og 17 dage... Mmm... Så det er vidst MEGET forskelligt.

Jeg selv gik da jeg var 10 mrd.

Anmeld

17. november 2011

Nessie

Min søn tog sine første skridt da han var ca. 10 mdr., men gik først rigtigt et par dage efter hans 1 års fødselsdag

Anmeld

17. november 2011

sne190810

Lige såvel som børn er forskellige, så er det jo også forskelligt hvornår de går.

... OG så er der vel også forskellige definitioner på at gå, tænker jeg. Jeg syntes ikke det er at gå, fordi barnet har taget et enkelt skridt og bum ned på numsen igen.

At gå er når de går rundt, uden at holde i noget fra det ene rum til det andet osv.

Min datter GIK da hun var omkring 13 måneder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.