Hvem får man til at hjælpe?? H1N1 eftervirkninger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. november 2011

L-Mortil3

Hej alle i dejlige tøser!!

- Bær over med mig, jeg skriver mest i afmagt.
Som nogen af jer ved har jeg en lille søn på 8 måneder som har været syg siden han var 2 dage gammel.
Det startede med forskellige forkølelser, som satte sig i en konstant rallen, derefter fik han MØB ind af en kant fra hans 3. levemåned.
I hans 6. levemåned fik han konstanteret Astmatisk Bronkittis og er i medicinsk behandling herfor. I hans nu 8. levemåned har han endelig fået dræn for at afhjælpe øreproblemerne.

Foruden dette har han som sagt være syg siden han var 2 dage gammel, med snot, hoste, slim, tynd afføring (Eller meget syrlig lugtende alm. afføring). Har har aldrig spist normalt som han skulle, ej heller sovet som man forventer.

Vi har været til lægen utallige gange men bliver sendt hjem igen med beskeden at "de fleste små børn er syge det første år".

Jeg havde H1N1 i over en måned i mit 3. trimester (omkring uge 30) og blev så først behandlet for H1N1 efter den måned.

- Det er så NU jeg skal bruge lidt hjælp! Jeg har googlet og googlet efter erfaringer med om han kan have taget skade da han lå i min mave, jeg tænker om immunforsvaret kan være påvirket som følge af det.

Men jeg kan intet finde... Er der nogen af jer der ved, om jeg bare kan tage røret og ringe til en hvilken somhelst anden læge og få en second opinnion på alt dette kaos??

Der er INGEN af os der hænger sammen derhjemme mere, og jeg er tudefærdig... Jeg kan ikke med sandhed i stemmen sige at han har været fuldstændig fit for fight, bare EN dag nogen sinde...

Vi har så ondt af den lille fyr, og føler bare SLET ikke vi er kompetente til at hjælpe...
Vi er grædefærdige herhjemme, og føler ikke vi kan hente hjælp nogen steder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

babymus77

Først et stort kram til jer alle!! Jeg ved ikke om en anden læge vil gå ind i det?? Men hvis det var mig som ikke fik hjælp og svar på det jeg behøvede fra egen læge så skiftede jeg!!! Kender du ikke nogen i dit område der har en god læge?? Tror sagtens man kan ringe rundt og spørge de forskellige læge huse, om nogen af dem har speciale kender til sådanne sygdomme.... Måske du kan sende en mail til serum@ssi.dk prøv at se på www.ssi.dk måske der er nogle svar at hente;-) knus

Anmeld

17. november 2011

L-Mortil3

Nu har jeg prøvet at læse på SSI.dk - der var ikke noget konkret, nu har jeg så skrevet til dem også.

Jeg kender ikke umiddelbart læger med super godt omdømme i nærheden af vores bopæl... (Hvor ville det være skønt hvis man bare lige kunne slå dem op, praktiserende læge, speciale i pædiatri ) ...

Anmeld

17. november 2011

K&S

Line&Liam&Milan skriver:

Nu har jeg prøvet at læse på SSI.dk - der var ikke noget konkret, nu har jeg så skrevet til dem også.

Jeg kender ikke umiddelbart læger med super godt omdømme i nærheden af vores bopæl... (Hvor ville det være skønt hvis man bare lige kunne slå dem op, praktiserende læge, speciale i pædiatri ) ...

Ih, hvor lyder det hårdt, jeg kan godt forstå, I er ved at bryde sammen derhjemme...!

Jeg tror faktisk ikke de alment praktiserende læger har speciale i andet end almen medicin - kan du ikke få en henvisning til en speciallæge/hospital?

Anmeld

17. november 2011

K&S

Line&Liam&Milan skriver:

Du kan jo altid prøve at ringe til børnelæger i jeres nærområde og høre om det kræver en henvisning at få en tid - det mener jeg det gør!

På sundhed.dk under vejviser kan du søge på speciallæge og derefter vælge børnelæge (pædiator)  

Anmeld

17. november 2011

L-Mortil3

Super, det vil jeg prøve, men gud hvor er det hårdt det hele!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.