Vis mig din tegnebog.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. november 2011

Kloster

Hej.

Hvilken tegnebog har du?

Jeg har nogle stykker, men har ikke funden den perfekte...

Sæt evt et billede ind...

Billedet jeg har sat ind, er af dem, jeg bruger mest. Bruger den grønne pung pt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Philla

Jeg kan virkelig godt lide den grønne. Hvilket mærke er det og hvor har du købt den? Jeg har selv en sort Adax - lidt rund. Den klassiske model. Den skal snart skiftes, så jeg vil se, om jeg kan finde en som din grønne

Anmeld

17. november 2011

TbCp

Jeg har denne - farven er dog mørkere i virkeligheden -
Med to rum indeni og et lynlås rum i bunden til mønter - elsker det rum!

Havde en næsten magen til bare i sort, men vi havde indbrud hvor den blev nuppet. Dog blev den fundet, men jeg smed den ud for jeg kunne slet ikke have at en eller anden klam tyv havde haft fingrene i den

Anmeld

22. november 2011

Kloster

Philla skriver:

Jeg kan virkelig godt lide den grønne. Hvilket mærke er det og hvor har du købt den? Jeg har selv en sort Adax - lidt rund. Den klassiske model. Den skal snart skiftes, så jeg vil se, om jeg kan finde en som din grønne

Hej.

Den grønne tror jeg slet ikke har et mærke. Jeg har købt den på mit arb. Jeg arbejder på et pl.hjem og vores terapist har nogle gange nogle kasser med tasker, tegnebøger, tørklæder og handsker, der bliver solgt. Gav 100,- for den.

Anmeld

22. november 2011

Mette.

Kloster skriver:

Hej.

Hvilken tegnebog har du?

Jeg har nogle stykker, men har ikke funden den perfekte...

Sæt evt et billede ind...

Billedet jeg har sat ind, er af dem, jeg bruger mest. Bruger den grønne pung pt.

Jeg har denne brune læderpung fra Mulberry, som passer til min taske. Jeg er så glad for den, og den er helt perfekt i størrelsen for mig.

Her er et billede fra nettet af den, min er bare hel mørke brun.

Anmeld

22. november 2011

Isabella_mor

jeg har bare mit dankort i lommen... jeg ejer ikke nogen fancy taske eller fancy pung... 

måske jeg skulle ønske mig det.. 

Anmeld

22. november 2011

Philla

Kloster skriver:

Hej.

Den grønne tror jeg slet ikke har et mærke. Jeg har købt den på mit arb. Jeg arbejder på et pl.hjem og vores terapist har nogle gange nogle kasser med tasker, tegnebøger, tørklæder og handsker, der bliver solgt. Gav 100,- for den.

Øv, men så lader det til, at jeg må på loppe-markeds-fund

Anmeld

22. november 2011

trunte24

Jeg har denne fra Dixie. Der er god plads til kort og 2 store rum samt et lynlås i.

Mvh Line

Anmeld

22. november 2011

Lou87

Er bedst til småt.. som regel..
Så pt har jeg en "mobilpung".. sådan en til rundt om halsen.. og så er der plads til mobil og så er der lavet plads til kort og bagpå mønterum.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.