Trendsales har spærret min konto med penge på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. november 2011

Anonym trådstarter

Nøjjj jeg er sur! min mand og jeg blev enig om at lave en fælles trendsales profil, da sidst jeg havde en, gik økonomien lidt amok.

Vi har haft den i 4dage og der står et par hundret kr på, men nu har de spærret den fordi man ikke må være to der logger på den samme konto!! altså min mand og jeg må ikke have en fælles! OJ jeg er sur!!! jeg har skrevet til dem at de strakt skal betale de penge tilbage, men bliver ved med bare at få en mail : vi har travlt! ojjjjjjjjjj -sku lige ud med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Nøjjj jeg er sur! min mand og jeg blev enig om at lave en fælles trendsales profil, da sidst jeg havde en, gik økonomien lidt amok.

Vi har haft den i 4dage og der står et par hundret kr på, men nu har de spærret den fordi man ikke må være to der logger på den samme konto!! altså min mand og jeg må ikke have en fælles! OJ jeg er sur!!! jeg har skrevet til dem at de strakt skal betale de penge tilbage, men bliver ved med bare at få en mail : vi har travlt! ojjjjjjjjjj -sku lige ud med det.

Jeg har også fælles profil med min mand, og jeg har aldrig haft problemer med det

Anmeld

17. november 2011

Wimmie

Anonym skriver:

Rolig nu, du skal da nok få dine penge igen.

Hvorfor så sur over det? Det står jo i de regler og retningslinjer man accepterer når man opretter en konto derinde 

Anmeld

17. november 2011

Wimmie

Nadia&Daniel skriver:

Jeg har også fælles profil med min mand, og jeg har aldrig haft problemer med det

Så har de nok bare ikke opdaget det, for det er imod deres regler at være flere om samme konto - men det er der nu nok mange der er alligevel uden at det bliver opdaget. 

Anmeld

17. november 2011

Nadia&Daniel

Så har de nok bare ikke opdaget det, for det er imod deres regler at være flere om samme konto - men det er der nu nok mange der er alligevel uden at det bliver opdaget. 

Okay - det vidste jeg ikke.. Har været medlem siden 2002.. Men har kun haft fælles konto i 3 år.. Den står i min mands navn, men det er kun mig som bruger den. Har dog ikke brugt den i et ½ år, da jeg ikke synes det kan betale sig længere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.