Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Benjamins'mor skriver: Vi skal snart flytte, så der vil jeg male en kæmpe bil på hans væg.
Vi skal snart flytte, så der vil jeg male en kæmpe bil på hans væg.
det var en god ide
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hansen1990 skriver: smiler, hvor hyggeligt
smiler, hvor hyggeligt
NNM skriver: ja. dog er det ikk ret stort men der er plads. det bliver spændene at se hvordan det bliver når pigerne skal dele værelse når Anne Louise er blevet ældre
ja. dog er det ikk ret stort men der er plads. det bliver spændene at se hvordan det bliver når pigerne skal dele værelse når Anne Louise er blevet ældre
hehe ja. jeg delte værelse med min lillesøster. vi var rigtig stride mod hinanden. vi havde sådan nogle senge med to skuffer under. også holdte jeg for den når hun var nede i..total ledt
Hansen1990 skriver: hehe ja. jeg delte værelse med min lillesøster. vi var rigtig stride mod hinanden. vi havde sådan nogle senge med to skuffer under. også holdte jeg for den når hun var nede i..total ledt
morethanperfect skriver: Her er Oscar værelse ...
Her er Oscar værelse ...
hvor har du købt de blå hylder og kasser?
henh01 skriver: hvor har du købt de blå hylder og kasser?
Hylderne er fra Ikea , kasserne er fra bilka .. De er godt nok meget efterspurgt syns jeg
Anne Louise - sikke et smukt navn
Kh. Anne Louise
hvor er de 'firkantede' hylder på Oscars værelse købt henne ?
MelikkazMoar skriver: hvor er de 'firkantede' hylder på Oscars værelse købt henne ?
Heheh ... Bilka ..
morethanperfect skriver: Heheh ... Bilka ..
vidste ikke de også kunne fås i blå der
tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128