Ekstra børnebidrag under uddannelse..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

928 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. november 2011

Sitrani

Godaften
Har lige et spørgsmål..

Er der nogen der ved, om man kan få ekstra børnepenge, hvis den ene af forældrene er studerende...? Min kæreste er under uddannelse, men får ikke SU, da han får elevløn.. Men på borger.dk står der, at man kan få noget ekstra, hvis begge eller den ene forældre er under uddannelse, og henviser til SU hjemmesiden.. Men der står der kun noget om, hvis man er på SU osv.

Nogen der er kloge på det område..??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

kirsti

http://www.su.dk/SaerligStoette/foraeldre/Sider/de fault.aspx

her kan du læse om det men det er jo kun hvis man er på su

Anmeld

17. november 2011

Jonatansmor

STN skriver:

Godaften
Har lige et spørgsmål..

Er der nogen der ved, om man kan få ekstra børnepenge, hvis den ene af forældrene er studerende...? Min kæreste er under uddannelse, men får ikke SU, da han får elevløn.. Men på borger.dk står der, at man kan få noget ekstra, hvis begge eller den ene forældre er under uddannelse, og henviser til SU hjemmesiden.. Men der står der kun noget om, hvis man er på SU osv.

Du skal ringe ned på borgerservice, de kommer med dine børnepenge

Anmeld

17. november 2011

liwsmor

STN skriver:

Godaften
Har lige et spørgsmål..

som elev, kan man ikke få noget . hvis man få en elevløn. man kan kun hvis man er på su.. dersværre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.