Føj det er hårdt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. november 2011

Nadia&Daniel

Øv, så er man tilbage på arbejdsmarket, efter 1 år på barsel.. Og det er bare noget øv.. Arbejder i butik, og føler at jeg kommer til at svigte min mand og datter, for får laaaange dage (mest i dec.), hvilke gør jeg ikke kan spise aftensmad og putte min datter..

Synes virkelig det er hårdt - men som min mand siger: "andre lever også sådan"..

Havde bare lige brugt for at komme ud med det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Malene76

Nadia&Daniel skriver:

Øv, så er man tilbage på arbejdsmarket, efter 1 år på barsel.. Og det er bare noget øv.. Arbejder i butik, og føler at jeg kommer til at svigte min mand og datter, for får laaaange dage (mest i dec.), hvilke gør jeg ikke kan spise aftensmad og putte min datter..

Synes virkelig det er hårdt - men som min mand siger: "andre lever også sådan"..

Det kan jeg godt forstå du føler. Det må virkelig være hårdt at starte på job igen, endda i butik og oven i  købet lige til juletravlheden!  Jeg skal på barsel i morgen og regner med at starten i starten af januar 2013 igen og jeg arbejder på et bosted, dvs. aftenvagtet og weekendvagter. Er spændt på hvordan jeg synes det bliver. Jeg kan dog se den fordel at manden min, lige som din mand, får en masse alenetid med barnet og tilknytningen bliver bedre når mor simpelthen ikke er der. Men hårdt det tror jeg bestemt det bliver. Så jeg ville egentlig bare lige sende dig en tanke og lidt forståelse.

KH Malene

Anmeld

16. november 2011

JeNoVa

Der er jo fordele og ulemper ved alt, og jeg tror, at for barnets vedkommende betyder kvalitet mere end kvantitet. Med det mener jeg, at når bare tiden sammen er kvalitetstid, så gør det ikke noget, at I ikke er sammen hele tiden.

Du svigter ikke nogen. Du gør, hvad der kræves for at få tingene til at hænge sammen.

Anmeld

16. november 2011

Zeus

Nadia&Daniel skriver:

Jeg kom tilbage på skolebænken i august, og selv om jeg ikke har lange dage, så står Cajsa nogen gange først op efter Isabella og jeg er taget ud af døren om morgenen, så jeg slet ikke se hende før om eftermiddagen

Nu har jeg vænnet mig lidt til det, men sjovt bliver det vist aldrig

Anmeld

16. november 2011

lycly

Nadia&Daniel skriver:

Puha, ja jeg frygter også lidt at skulle tilbage på arbejde igen. Arbejder også i butik, og er elev, så jeg skal have 1 lukkevagt om ugen (fra 8-20) og hver 3. weekend. Det bliver super hårdt, men som din mand siger, sådan lever andre også. Butiksbranchen er ikke nem at være i når man har børn

Anmeld

16. november 2011

Jibbe

En af pædagogerne i min søns vuggestue sagde at jeg blev nødt til at acceptere mit job, for der var ikke andre pt og hvis jeg accepterede det, så ville Frej også. Jeg er tjener og har lange vagter når manden er hjemme. 12 t om dagen 3-4 gange om ugen. Men det går! Fordi jeg accepterer at det er sådan det er.
Held og lykke med jobstart - det bliver nemmere med tiden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.