Autostol 9-18 kg hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. november 2011

Mother-love

Isabella er snart 6 måneder. Hun vejer 9 kg og er 72 cm lang. Vores autostol 0-13 kg er ved at være alt for lille. Må hun godt komme i en 9-18 Kgs når hun ikke er ældre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Benjamins'mor

Jeg har ''Kiddy Comfort Pro - 9-36 kg.'' Den er super.

Anmeld

16. november 2011

Benjamins'mor

michelledam skriver:

Isabella er snart 6 måneder. Hun vejer 9 kg og er 72 cm lang. Vores autostol 0-13 kg er ved at være alt for lille. Må hun godt komme i en 9-18 Kgs når hun ikke er ældre?

Hov, læste forkert. Dumme mig.

Mener at de råder til at man venter til de kan sidde selv.

Anmeld

16. november 2011

Mussen2

Jeg mener også de råder en til at vente længst muligt.

Anmeld

16. november 2011

maria_wlt

Min datter er 6,5 mdr og er præcis samme størrelse som din datter og hun har siddet i en 9-18 stol i snart 1 mdr..

Hun kan sidde selv..

Så jeg vil sige ja... Når hun vejer de 9 kg

Anmeld

16. november 2011

Mother-love

Benjamins'mor skriver:

Hov, læste forkert. Dumme mig.

Mener at de råder til at man venter til de kan sidde selv.

Isabella kan godt sidde selv. Altså skal hun række ud efter noget vælter hun til siden eller forlæns. Men ellers kan hun næsten sidde selv

Anmeld

16. november 2011

LISBETH:-)

Jeg havde samme problemstilling med Elina der vejede 12 kg da hun var 6 mdr.

Det løste sig ved og købe en stol fra 9-18 kg der var bagudvendt. Vi købte en i kære børn som man så kan vende om når de kan sidde stabilt.

Man siger at de skal kunne sidde selv stabilt før de må sidde i kørselsretningen.

Anmeld

16. november 2011

Mother-love

maria_wt skriver:

Min datter er 6,5 mdr og er præcis samme størrelse som din datter og hun har siddet i en 9-18 stol i snart 1 mdr..

Hun kan sidde selv..

Så jeg vil sige ja... Når hun vejer de 9 kg

Okay og der har ikke været nogen problemer i det kan jeg forstå?

Anmeld

16. november 2011

FruStolpe

michelledam skriver:

Har du overvejet en 0-18kg stol. ??

Carina

Anmeld

16. november 2011

Giraffen

michelledam skriver:

jeg har ingen erfaring men jeg mener at have læst mange steder at det er vigtigere at gå efter vægten end alderen - så når hun vejer 9 kg bør hun komme op i en 9-xx autostol 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.