Anonym skriver:
Jeg elsker min kæreste over alt på jorden. Men han kan bare gøre mig så ked af det..
Vi har en dejlig datter sammen men stort set lige siden hun kom til verden har han bare arbejdet rigtig meget. Jeg føler mig nogengange som alenemor. Han arbejder over (frivilligt) flere dage om ugen og i denne uge har han taget natarbejde natten mellem søndag og mandag og natten tirsdag til onsdag. det gør jo at når han så kommer hjem ved 16-tiden så har han jo været på arbejde i rigtig mange timer og er rigtig træt. så han falder i søvn på sofaen. og sover til jeg hiver ham med i seng når jeg går i seng.
Jeg føler bare at han foretrækker sit arbejde fremfor at være herhjemme og være far. jeg føler at han ikke vil det her ligeså meget som mig. og det sårer mig helt vildt. Når jeg konfronterer ham med det, siger han at han har vildt dårlig samvittighed og lover at det bliver bedre.
Det har han bare sagt så mange gange nu. og jeg stoler ærlig talt ikke længere på ham når han siger det. Idag faldt han også i søvn på sofaen ved 16.30 tiden. vores datter lå også og sov. Kl 18 gik jeg igang med maden og vækkede ham og bad ham tage sig af hende fordi hun nu var vågen. Og han gad bare virkelig ikke. Snerrede af hende hvis hun græd og sådan. Så blev jeg lidt sur på ham og vi har ikke snakket sammen siden. Nu er han så bare gået i seng uden at sige at han gik i seng eller godnat eller noget. og vi siger ellers altid godnat. Så jeg sidder IGEN alene til at tage mig af vores datter..
aaaaarhhh!!!! jeg bliver så gal altså..
Hvis du stadig læser, så tak fordi du gad bruge din tid på at læse det. Skulle bare ud med det.
åh, hvor træls!!!!
Kan godt forstå du bliver såret og vred... havde jeg også været, hvis det var mig...
og ja, det tyder på, at han ikke vil det lige så meget som dig, men måske giver du ham også bare lov, fordi du ikke taler med store nok bogstaver, og så kan han snige sig udenom hver gang, fordi han kan vende samtalen, så det pludselig handler om dig...
mit råd er: Sig til ham at du vil snakke med ham, og at han KUN må lytte, og ikke sige noget. Stil evt. et æggeur ved siden af, og når det så ringer, fx efter 5 min., så er det hans tur til at snakke... det virker mega plat, men hvis det er den eneste mulighed for, at han lytter, så er det måske det der skal til.. og på den måde har han ikke mulighed for, at fordreje noget!