Lige et spørgsmål angående arbejde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. november 2011

bullerbassen

Håber der er nogle som vil tage sig tid til at svare - alle svar er MEGET velkommen

Sagen er den, at jeg efter lang tid sygdom har måtte indse jeg ikke kan vende tilbage til mit arbejde, hvilket jeg selvfølgelig er meget ked af. Jeg er utrolig glad for mit arbejde & kollegaer.

Har nu modtaget min opsigelse og skal derfor have hentet mine sager og afleveret nøglen. Min opsigelse træder i kraft til marts.

Skal op på arbejdet på mandag , har tænkt at jeg ville aflevere nøglen der. Planen var at jeg ville skrive et kort med nogle ord til mine kollegaer men kan man det ????

Skal jeg aflevere det nu eller vente til opsigelsen udløber ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Janni.

Først og fremmest  Hvor er det bare trist for dig min dejlige ven. 

Synes sagtens du kan skrive et par ord til dine kollegaer hvis du føler for det. 

Mener godt du kan aflevere kortet samtidig med nøglen. 

Anmeld

16. november 2011

bullerbassen

Janni. skriver:

Først og fremmest  Hvor er det bare trist for dig min dejlige ven. 

Synes sagtens du kan skrive et par ord til dine kollegaer hvis du føler for det. 

Mener godt du kan aflevere kortet samtidig med nøglen. 

Tak Janni

Ved ikke om det virker plat  og skrive et kort. Men har bare været så glad for at være deroppe, så vil gerne " takke " for tiden.

Anmeld

16. november 2011

Janni.

bullerbassen skriver:

Tak Janni

Ved ikke om det virker plat  og skrive et kort. Men har bare været så glad for at være deroppe, så vil gerne " takke " for tiden.

Synes bestemt ikke det virker plat, tvært imod.
Det er jo også din form for afsked med stedet og dine kollegaer. Jeg har også før skrevet en lille hilsen til mine tidligere kollegaer. 

skriv du kortet, er sikker på der er nogen der bliver glad for det. 

Anmeld

16. november 2011

wamse

Jeg synes det er en rigtig god ide, at skrive et kort  Jeg ville aflevere den samtidig med nøglerne.

Anmeld

16. november 2011

bullerbassen

Janni. skriver:

Synes bestemt ikke det virker plat, tvært imod.
Det er jo også din form for afsked med stedet og dine kollegaer. Jeg har også før skrevet en lille hilsen til mine tidligere kollegaer. 

skriv du kortet, er sikker på der er nogen der bliver glad for det. 

Det er nemlig også sådan jeg har det - har " behov " for at sige farvel. Og takke for den dejlige tid jeg har haft der.

Det er nemmere at sig med ord på skift ..

Anmeld

16. november 2011

bullerbassen

wamse skriver:

Jeg synes det er en rigtig god ide, at skrive et kort  Jeg ville aflevere den samtidig med nøglerne.

Tak for det - blev bare i tvivl om det virkede plat ....

Anmeld

16. november 2011

Janni.

bullerbassen skriver:

Det er nemlig også sådan jeg har det - har " behov " for at sige farvel. Og takke for den dejlige tid jeg har haft der.

Det er nemmere at sig med ord på skift ..

Jeg kunne også fornemme at det var dér var din hensigt med kortet. Hvis du er tvivl om indholdet i kortet bliver for meget, for plat eller hvad ved jeg, så skal jeg gerne læse det igennem før du afleverer det. 

Du ved jeg er her for dig min ven 

Anmeld

16. november 2011

bullerbassen

Janni. skriver:

Jeg kunne også fornemme at det var dér var din hensigt med kortet. Hvis du er tvivl om indholdet i kortet bliver for meget, for plat eller hvad ved jeg, så skal jeg gerne læse det igennem før du afleverer det. 

Du ved jeg er her for dig min ven 

Tak for det søde

Anmeld

16. november 2011

bullerbassen

SLET INGEN

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.