Iphone app's

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. november 2011

Frk.Nissen

De damer.

Sad lige og kiggede på spil app's . Der står fandeme så at de  koster 12.00000kr :O Og nogen 6.00kr, 6.000 osv Er den min mobil som driller mig, eller viser jeres det også?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

JulieE

Hm... Ikke på min Fon. Alle jeg kiggede på stod til 6.00 kr 12.00 kr osv altså 6 kr og 12 kr osv 

Anmeld

16. november 2011

Frk.Nissen

Så er det min den er tosse med. Fik også et chok. Det er en underligt fon jeg har

Anmeld

16. november 2011

JulieE

TulleStøv skriver:

Så er det min den er tosse med. Fik også et chok. Det er en underligt fon jeg har

Prøv at slukke den og tænde den igen... det hjælper mange gange 

Anmeld

16. november 2011

Ranarupta

TulleStøv skriver:

Min viste det samme tidligere...

Anmeld

16. november 2011

Frk.Nissen

Ja det må jeg lige prøve. 

Desværre kan jeg ikke ligge et billede ind 

Da jeg ikkehved hvordan jeg gør det fra mobil 

Anmeld

16. november 2011

FamilenStorm

TulleStøv skriver:

De damer.

Sad lige og kiggede på spil app's . Der står fandeme så at de  koster 12.00000kr :O Og nogen 6.00kr, 6.000 osv Er den min mobil som driller mig, eller viser jeres det også?

Hentede en jule app her tideligere i dag (ville se om jeg kunne finde noget babyspil til min datter)

Men der stod også om jeg ville købe den fulde version for 12.00000 Kiggede også lidt, og skyndte mig at sige anullere,,,

Anmeld

16. november 2011

Frk.Nissen

FamilenStorm skriver:

Hentede en jule app her tideligere i dag (ville se om jeg kunne finde noget babyspil til min datter)

Men der stod også om jeg ville købe den fulde version for 12.00000 Kiggede også lidt, og skyndte mig at sige anullere,,,

Fik også et chok da jeg så det. Synes det virker meget underligt

Anmeld

16. november 2011

Frk.Nissen

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.