den ultimative julegave til en gravid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.187 visninger
16 svar
0 synes godt om
16. november 2011

Susan1978

hvis nu du helt selv kunne bestemme hvad ville du som gravid så ønske dig?

min søster venter sig og jeg vil gerne give hende noget, hun kan blive rigtig rigtig glad for.

kom med alle jeres ideer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Gittemor09

Susan1978 skriver:

min søster venter sig og jeg vil gerne give hende noget, hun kan blive rigtig rigtig glad for.

muligheden for at ligge på maven  

ej, spøg til side... 

tror det er meget forskelligt fra person til person hvad de kunne tænke sig mens de er gravide...

måske et tilskud til udstyr... eller købe noget af udstyret...

Anmeld

16. november 2011

henh01

mange har haft glæde af en graviditetsmassage!

Ellers ville jeg personligt selv være glad for en oplevelse som i inden jeg fik en lille fis

Anmeld

16. november 2011

livhemdrup

Jeg ønskede mig helt vildt en af de der lange sække stole/puder som man ku hvile mave på når man sov på siden. Håber du forstår hvad jeg mener,

Anmeld

16. november 2011

Susan1978

ja noget forkælelse er en god ide og den der graviditetspude kender jeg godt, har selv haft den.. og ja den var super.

hun har i forvejen min nevø på 4år, så noget før børn er svært.

Anmeld

16. november 2011

Muffinmus

Wellness:-)

Jeg glæder mig til at få massage på en klinik hvor de tager gravide ind..er allerede totalt stiv i kroppen. Eller ansigtsrens+massage hvor man bare ligger og bliver plejet....suuuper skønt, har fået det flere år i julegave også uden at være gravid, men trænger næsten mere til det nu:-)

Anmeld

16. november 2011

LISBETH:-)

Et gavekort på baby/børne pasning og så et gavekort på en hotelovernatning når baby er stor nok til at mor kan komme afsted alene!

Anmeld

16. november 2011

Mettemus

Heeelt klart noget wellnes-agtigt! Enten massage, ansigtsbehandling (hvis hun kan holde ud at ligge på ryggen?) eller en fodmassage + pedicure. Eller en tur til frisør! Sådan noget hvor man kommer til at føle sig lidt lækker når man ellers vokser ud af alt sit tøj og bare bliver større og større.

Anmeld

16. november 2011

Mor til Mike

Susan1978 skriver:

Et gavekort på noget selvforkælelse eller på ting til baby :-)

Eller en babykurv med lidt af det hele.. 

Anmeld

16. november 2011

-Sigrid-

Jeg tror jeg ville ønske mig (med nummer 2 i vommen) at den store blev passet (evt ved nogle bedsteforældre?) og så at min søster (som jeg ikke har, så nok min papmor) tog mig med til en smugle wellness og bare hyggen omkring vores kroppe og afslapning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.