Min datter er 18 dage, og har tabt sig 200g i løbet af den sidste uge. Hun har gulsot, og falder i søvn ved brystet - så hun får ikke nok mælk. Vi har lige været indlagt med hende, for at få hende til at tage på hurtigt, og der er jeg gået over til at malke ud og give hende det jeg har på flaske, og så supplere med mme. Så hun bliver slet ikke lagt til brystet længere, hvilket har resulteret i, at min mælkeproduktion er faldet.. Faldet rigtig meget! Kan max præstere 50 ml i alt fra begge bryster!
Jeg vil rigtig gerne amme, men lige nu er jeg nødt til at give hende flaske, så vi ved hvor meget hun spiser. Men hvis jeg skal have min produktion op, så må jeg lægge hende til brystet..
Skal jeg lægge hende til brystet, og så snart hun begynder at falde i søvn, så give hende flaske med erstatningen i? Og så malke ud fra begge bryster derefter?
Jeg skal jo have gang i babserne igen, og såmå jeg håbe at hun vil tage brystet, nu når hun er vant til flaske i de sidste par dage.. Hvordan ved jeg, om hun får nok? Skal jeg antage at hun får ingenting af mine bryster, hvis jeg lægger hende til? Er nødt til at holde øje med, at hun får nok mad i sig..
Håber der sidder nogle derude, som kan hjælpe mig
For er virkelig i vildrede.. Skal jeg prøve at redde amningen nu, skal jeg vente et par dage, eller skal jeg bare droppe den..
Hilsen Kristina 
Anmeld