Mit ikke så heldige første forsøg.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. november 2011

Lilje82

på at lave en fondant kage... Tiden blev presset, først var min form utæt, så dejen løb ud i ovnen, så kagen indte med at hæve mere op på midten

Derefter nåede jeg ikke hjem fra fys inden jeg skulle hente sønnen i dagpleje, så måtte komme pynten på, mens han vrøvlede, så det gik hurtigt og ikke så godt... Den hjemmelavede fontant revnede og magtede ikke at rulle den om

Men ville da lige dele den alligevel, nu hvor jeg endelig fik mig taget sammen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

roenlund

det er da et rigtig fint første forsøg

Anmeld

16. november 2011

delimus

Jeg ville absolut ikke blive generet af at få den serveret  

Well done 

Anmeld

16. november 2011

iris-mor

Jeg synes du er sluppet rigtig godt fra det.

Et lille trick til en anden gang er at komme en flower nail i midten af formen mens du bager, det gør at den bager mere jævnt og ikke tager nær så lang tid i ovnen. Mener de koster ca 20,-

Anmeld

16. november 2011

igt

iris-mor skriver:

Jeg synes du er sluppet rigtig godt fra det.

Et lille trick til en anden gang er at komme en flower nail i midten af formen mens du bager, det gør at den bager mere jævnt og ikke tager nær så lang tid i ovnen. Mener de koster ca 20,-

Hva' er en Flower Nail og hvordan bruger du den? Har aldrig hørt om det før og bliver da lige nysgerrig der?

Anmeld

16. november 2011

Mumto3

Den er da vildt flot!!! Efter din beskrivelse havd ejg forestillet mig....., men din kage ser både flot og vellykket ud!!! Den kan du godt være stolt af!

Jeg synes det er super godt gået!!

Anmeld

16. november 2011

IngenKoPåIsen

Jeg synes den er flot! Så flot ville jeg ikke engang kunne lave en kage, på 24 timer med fuld koncentration!!! Nu er jeg så også en klovn- især til at bage.. Men alligeveller :p

Anmeld

17. november 2011

Lilje82

Tak I er søde, men håber nu alligevel på et bedre resultat næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.