hvor kan man `?!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. november 2011

Moar2011

hej damer

- mig og manden ville gerne have lidt kæreste hygge - ville gerne høre hvor man kan få et par timer bare mig og ham i spabad med champange og lys ? gern web sider ? håber i kan hjælpe <<1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

lycly

Babyklar skriver:

hej damer

- mig og manden ville gerne have lidt kæreste hygge - ville gerne høre hvor man kan få et par timer bare mig og ham i spabad med champange og lys ? gern web sider ? håber i kan hjælpe <<1

Hvor i landet? Der ligger nemlig noget der hedder Mirage spa på rådhuspladsen. 

Min venindes mor har arbejdet der, og har været derinde et par gange med min veninde. Der var det selvfølgelig knap så romantisk, men de gør det altid rigtig romantisk til kærestepar

Anmeld

16. november 2011

Moar2011

LunaLykke skriver:

Hvor i landet? Der ligger nemlig noget der hedder Mirage spa på rådhuspladsen. 

Min venindes mor har arbejdet der, og har været derinde et par gange med min veninde. Der var det selvfølgelig knap så romantisk, men de gør det altid rigtig romantisk til kærestepar

i østjylland

Anmeld

16. november 2011

lycly

Babyklar skriver:

i østjylland

Okay, ja så ved jeg det ikke

Anmeld

16. november 2011

Vivian67

DGI-huset i Herning, det er godtnok et offentligt sted, men jeg tror alligevel man kan få en hyggelig kærestetur.

De har et arrangement her den 24. november - se denne side: http://www.dgi-husetherning.dk/da/nyheder/nyhed/?bid=382

Anmeld

17. november 2011

Moar2011

Flere ? !!

Anmeld

17. november 2011

K&S

Babyklar skriver:

hej damer

Du kan prøve at søger her:

http://www.visitdenmark.com/danmark/da-dk/menu/turist/oplevelser/aktiviteter/wellness/wellness.htm?gdksearch=s-000-000-000&CallerUrl=1&mode=1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.