Jordbærgrød ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.906 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. november 2011

camillakrath

Må jeg give det til Benjamin?

Ville selv lave det. Hvordan gør i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

MorTil4<3

camillakrath skriver:

Må jeg give det til Benjamin?

Ville selv lave det. Hvordan gør i?

ja han må gerne smage, men ikk for meget da det kan give en trist uro i mavsen

de skal helst vente med for meget jordbær til de er et år

Anmeld

17. november 2011

Alexander&Lærke

Jeg syntes også jeg kan huske et eller andet fra min søn var lille, og sp var på besøg lige før det blev sommer. Vi  snakekde om frugt/ jordbær hvor hun nævnte at det bliver godt her til sommer, for der kan han spise jordbær ligesom vi andre.

For det var bedst at de var omkring 1 års tid, inden de får det, han er fra august så han har været 10-11 md da han fik jordbær... Så måske du ikke skal give det i for store mængder...

Anmeld

17. november 2011

norenberg

min søn har spist færdig købt jordbær grød med velbehag og uden problemer med maven siden han var 8 mdr...

Anmeld

17. november 2011

Jonatansmor

Drengen eeeeelsker jordbørgrød og det har han fået regelmæssigt siden han kunne synke selv, uden mavebøvl.

Her tager jeg en pose frosne jordbær, i en gryde, fylder vand på (Ikke så det dækker, men så det kan flyde frit) og putter sukker i også. SÅ lader jeg det koge godt ud og jævner det med kartoffelmel og vand. Smages til med vaniliesukker og sukker og værsgo

Anmeld

17. november 2011

AnneBJ

Felix har fået det de sidste par uger. Han elsker det i sin havregrød. Jeg laver det selv af en pose frosne jordbær, i en gryde med lidt vand i, koger og blender. Fryser det ned i små portioner og tager op til at køle havregrøden med.

Ingen mavebøvl her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.