Den mærkelige rejse efter hyggen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2011

malo

Findusinde skriver:

weeee en mere der elsker hyggen!! 2´eren er faktisk rigtig god.. Hvis jeg husker rigtigt, jeg læste dem rigtig meget i min barndom, så handler 2´eren om at drengen er ude at lede efter Hyggen... Og møder en masse forskellige..

Er faktisk begyndt at læse hyggen for Laura, hun er 2... Og hun sidder mussestille når vi læser et kapitel hver aften..

Ja, Hyggen er det dejligt barndomsminde!

Jeg har lige fundet vores gamle slidt eksemplar, da jeg ryddede op i min mors sager. Min søn er 3 1/2 så måske det er i år (han har godt nok krudt bag i, så han er ikke så god til at sidde stille og høre på bog), min datter på 2 er bedre. Jeg tror jeg vil give det et forsøg, der er jo ingen der siger vi skal vente til 1. december med at starte 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Findusinde

malo skriver:

Ja, Hyggen er det dejligt barndomsminde!

Jeg har lige fundet vores gamle slidt eksemplar, da jeg ryddede op i min mors sager. Min søn er 3 1/2 så måske det er i år (han har godt nok krudt bag i, så han er ikke så god til at sidde stille og høre på bog), min datter på 2 er bedre. Jeg tror jeg vil give det et forsøg, der er jo ingen der siger vi skal vente til 1. december med at starte 

Nej det er bare med at få startet!!!

Anmeld

17. november 2011

Barbamama

Findusinde skriver:

Ja, men når man så trykker på køb, så går den over til en side, hvor de skriver at den butik med brugte bøger ikke har nok til at kan sende den, selvom jeg kun bestiller 1...

Ej hvor træls!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.