UPS! der glemte man vist noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. november 2011

MorTil4<3

ja hovsa. . igår da jeg stod i badet og tænkte på jeg snart selv sku til lægen og havde tjekket mine hænder (lider af en hudsygdom der kun har angrebet mine fingrespidser) så slog det mig pludselig at sønike skulle vel egentligt snart til lægen og have vacine, jeg strøg ud af badet og gloede på kalenderen, F!BIB! ups! knægten er 16 måneder knap 17 og har ik fået sin 15 månederes! ups

nå så idag måtte man jo så ringe til lægen og få bestilt den tid, og få forklaret hvorfor drengen ikk har været inde for 1-2 måneder siden, tjaaa glemsomhed øvvvv

så nu skal han vacineres på næste torsdag, og self på hans fars fødselsdag, det er så lidt øv da vi havde planlagt vi skulle ud og spise og andet mennn drengen kommer først og så gør vi det bare når han er på toppen igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

An&Jo

MilleMus1988 skriver:

ja hovsa. . igår da jeg stod i badet og tænkte på jeg snart selv sku til lægen og havde tjekket mine hænder (lider af en hudsygdom der kun har angrebet mine fingrespidser) så slog det mig pludselig at sønike skulle vel egentligt snart til lægen og have vacine, jeg strøg ud af badet og gloede på kalenderen, F!BIB! ups! knægten er 16 måneder knap 17 og har ik fået sin 15 månederes! ups

nå så idag måtte man jo så ringe til lægen og få bestilt den tid, og få forklaret hvorfor drengen ikk har været inde for 1-2 måneder siden, tjaaa glemsomhed øvvvv

så nu skal han vacineres på næste torsdag, og self på hans fars fødselsdag, det er så lidt øv da vi havde planlagt vi skulle ud og spise og andet mennn drengen kommer først og så gør vi det bare når han er på toppen igen

tjoo altså min søn er 19mdr og har kun fået den allerførste vaccine da han var 3 mdr..

hos os er der så flere ting der spiller ind.. sygdom fra sønnikes side, en flytning hvor vi stod uden læge i 2 mdr, så blev vores læge syg og sønnike blev syg igen, så han skal muligvis starte helt forfra med programmet..

men du skal nu ikke banke dig selv i hovedet fordi han får den lidt for sent, der er ikke som sådan en begrænsning på hvornår de skal have dem..

Anmeld

16. november 2011

Vial

MilleMus1988 skriver:

Kikset!!

Hvis han reagerer på mfr vaccinen er det tidligst en uge efter - modsat de tre tidligere vacciner.

Så mon ikke I kan nå det hele :-))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.