Hvor kan man købe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. februar 2009

Kvindemin

Sådan nogle til at holde skuffer og låger i køkkenet lukket?
I ved nok hvad jeg mener.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2009

Honningblomst

babysam, kære børn og alle de der butikker...tror dog også bilka, føtex etc kan have dem..
Jeg har dog aldrig brugt dem. Det der var farligt tog jeg væk og det andet måtte de gerne lege med-smiler- og så er interessen hurtgt væk...

Anmeld

16. februar 2009

Cris

Eva skriver:

babysam, kære børn og alle de der butikker...tror dog også bilka, føtex etc kan have dem..
Jeg har dog aldrig brugt dem. Det der var farligt tog jeg væk og det andet måtte de gerne lege med-smiler- og så er interessen hurtgt væk...

Ja, samme her. Og det er faktisk en god underholding at kunne lege med alt muligt, som ligger i skabene i køkkenet. Så kan man lave mad med lidt ro mens den lille hygger sig med tupperwares og gryde og alt muligt... Men i alle baby butikker har de så nogle, ja.

Anmeld

16. februar 2009

Honningblomst

Cris skriver:

Ja, samme her. Og det er faktisk en god underholding at kunne lege med alt muligt, som ligger i skabene i køkkenet. Så kan man lave mad med lidt ro mens den lille hygger sig med tupperwares og gryde og alt muligt... Men i alle baby butikker har de så nogle, ja.

Ja...smiler og konrad synes stadig det er det bedste at lege han laver mad...så får han salt peber og vand og laver en masse mad...

Anmeld

16. februar 2009

Kvindemin

Eva skriver:

Ja...smiler og konrad synes stadig det er det bedste at lege han laver mad...så får han salt peber og vand og laver en masse mad...

Men her er det alr der ryger, bestik, poser, alt hvad vi har. Og hvir det skal flyttes, så er der ikke andre steder jeg kan lægge det.

Og så skraldespand's skabet. Det er det VÆRSTE

Anmeld

16. februar 2009

JonTri

Der er vist nok tilbud i Lidl i dennne uge, på sådan nogle dimser så den lille ikke kan komme i skabe og skuffer - det er sådan nogle ikke?
Nå men de koster 15 kr. for en pose...

Anmeld

16. februar 2009

Kvindemin

Præcis. Det var billigt. Dem nupper jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.