Andre med høje 2 årige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

949 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. november 2011

Tut

Min datter på snart to år (25/11) er ret høj, hun er allerede 97 cm, men vejer kun 13 kg.

I følge mig læge så vejer hun for lidt, men hun ser på ingen måde tynd ud (synes jeg)

Hvad vejer jeres 2 årige på ca. samme højde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Tullemuzz

Min søn er to og vejer 13 ca og måler 87

Anmeld

16. november 2011

Laurits'mor

Min søn er relativt høj - dog ikke i nærheden af din høje pige. Da han blev 2 år var han 93 cm og vejede ca. 14 kg - og jeg synes, at han er en slank dreng.

Anmeld

16. november 2011

Sara.

Tut skriver:

Min datter på snart to år (25/11) er ret høj, hun er allerede 97 cm, men vejer kun 13 kg.

I følge mig læge så vejer hun for lidt, men hun ser på ingen måde tynd ud (synes jeg)

I mine øjne lyder det også slank... Men om hun er for tynd ved jeg ikke. Alle børn er jo forskellige og skal følge deres egen kurve.

Men til sammenligning er min datter som lige er blevet 4 år 103 cm og vejer næsten 18 kg, og hun ligger præcist på gennemsnitskurven for hendes alder.

Anmeld

16. november 2011

MinNoah

Min søn var ved 2 års undersøgelsen 98 cm høj og vejede 15 kg.

Jeg synes han er "Normalvægtig" - men han er på størrelse med en 3 årig både højde og vægtmæssigt.

Anmeld

16. november 2011

SussieThyssen

Tut skriver:

Mine har været høje massive basser, og det er de stadig.
Den mellemste var 98 cm og vejede vist lige knapt 20 kg, de andre to var 97 og 18 kg, og 96 og 16 kg.

Begge pigerne er henholdsvis 176 og 178 cm høje, så vidt jeg husker og begge to ret kraftige i det, knægten på 14 nærmer sig vel 185 cm tror jeg, han er ikke tyk men har stor knoglebygning som pigerne, og er ved at rende hvalpefedtet af sig.
Deres respektive fædre er/var høje mænd. Den ene var over 190 cm og tynd som en pind, mens den ældstes far er ca 186 cm og massiv knoglebygning men slank.

Det runde i dem har de vist fået fra mig

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. november 2011

havana

Jeg har altid fået at vide at hvad man måler som 2 årig, er det halve af ens voksen højde.. Er der noget om det? Med min bror og mig har det passet..

Anmeld

16. november 2011

Tut

Min mand er 205 cm høj, så hun har det ikke fra fremmede.

Hendes storebror var 93 og vejede 13,6 ved sin 2 års undersøgelse.

Så hun bliver nok en lang pige

Anmeld

16. november 2011

SussieThyssen

havana skriver:

Jeg har altid fået at vide at hvad man måler som 2 årig, er det halve af ens voksen højde.. Er der noget om det? Med min bror og mig har det passet..

Ja +/- 10 cm

Anmeld

16. november 2011

Sara.

Tut skriver:

Min mand er 205 cm høj, så hun har det ikke fra fremmede.

Hendes storebror var 93 og vejede 13,6 ved sin 2 års undersøgelse.

Så hun bliver nok en lang pige

Hun bliver da en smuk høj dame :-)

Mine børn bliver vidst nogle små prutter....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.