Irriterende møgunger!!! ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan har du det med vennernes børn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.045 visninger
20 svar
0 synes godt om
15. november 2011

SussieThyssen

Følgende nyhed så jeg inde på TV2:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-45678459:mange-er-trætte-af-vennernes-børn.html

Så hvordan har du det med vennernes unger?

Det kunne være sjovt at se hvordan jeres holdninger er, så derfor et lille spørgeskema

Hov jeg er kommet til at sætte mig selv som anonym..det var ski da irriterende.

Men det er altså mig Sussie Thyssen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Christine

Anonym skriver:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-45678459:mange-er-trætte-af-vennernes-børn.html

Det kunne være sjovt at se hvordan jeres holdninger er, så derfor et lille spørgeskema

Selvfølgelig kan børn være irriterende, men jeg synes næsten det er værre at være vidne til opdragelsesmetoder som jeg personligt synes er forkerte og/eller ikke virker...

Anmeld

16. november 2011

Stéphanie

Anonym skriver:

Der er desværre flere jeg ikke kan klare, men ææææælsker de fleste Dem jeg ikke kan klare er grundet manglende respekt for andre mennesker og materielle ting. Har en bekendt hvis søn konstant flyver rundt og råber og skriger, fred være med det, men at han går hen med en legetøjsbil og slår den imod mit fjernsyn UDEN at mor gør eller siger noget er ikke iorden i min optik, sådan er der desværre flere der er Og synes fakisk det er mest synd for børnene. Har en veninde der ikke vil komme hos mig mere da jeg er for sippet! - Hendes datter smadrede 3 billeder (ikke nogen af betydning så sad lige afventende for at se om min veninde gjorde noget andet end at grine og det gjorde hun ikke) så jeg endte med at skride ind og satte mig på gulvet med hende stille og roligt og fortalte at det ville jeg ikke have og at sådan gjorde man ikke i mit hjem. Det blev min veninde så sur over, det var jo bare billeder af en væg!!!!

Anmeld

16. november 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg har stemt blankt - jeg vil ikke sige, at jeg ligefrem ELSKER dem alle, men der er ingen, jeg ikke kan udstå, eller hvis opdragelse, jeg finder forkert.

Der er børn, som i perioder kan være anstrengende at være i selskab med, men jeg synes, det er helt galt, når voksne mennesker er så intolerante, at de ligefrem opfatter nogle børn som "ikke til at udstå". Og jeg ville egentlig ikke have lyst til at have et venskab med nogen, som decideret ikke brød sig om mine børn.

Anmeld

16. november 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Tja, mine venner har ikke børn, men der er mange andre jeg kender som har, og jeg mener at et barns (=under 12 år) fejl er forældrenes fejl 

Anmeld

16. november 2011

Ciss

Mor og meget mere skriver:

Jeg har stemt blankt - jeg vil ikke sige, at jeg ligefrem ELSKER dem alle, men der er ingen, jeg ikke kan udstå, eller hvis opdragelse, jeg finder forkert.

Der er børn, som i perioder kan være anstrengende at være i selskab med, men jeg synes, det er helt galt, når voksne mennesker er så intolerante, at de ligefrem opfatter nogle børn som "ikke til at udstå". Og jeg ville egentlig ikke have lyst til at have et venskab med nogen, som decideret ikke brød sig om mine børn.

Anmeld

16. november 2011

TbCp

De fleste er fantastiske!!! En flok skønne skønne unger!!!

Der er dog en enkelt der kan give en lille smule fniller!!!!

(Bare rolig Line, det er ikke Victor ;-) )

Anmeld

16. november 2011

chael

SussieThyssen skriver:

Jeg har det generelt svært med andres unger.

Mine egne er jo klart de bedste mine søskendes unger dem elsker jeg højt og holder af, som var de mine egne.

Nogen få nære venners unger, skatter jeg også højt.

Men hold nu kæft, der er også nogle indimellem, jeg bare ikke kan døje.

Jeg har altid haft det svært med andres unger, men det er blevet langt bedre, efter jeg selv fik børn. Men da jeg var yngre, sagde babyer og børn mig ikke en fis. Og de skulle helst ikke tale tid mig eller røre mig

Det er jeg heldigvis ovre nu

Men jo, der er nogen unger jeg ikke kan tyre

Derfor jeg heller aldrig skal arbejde i en børnehave, jeg duer ikke til børn der larmer osv

*Camilla

Anmeld

16. november 2011

Henriette Aaby

Jeg har stemt blankt, da jeg kun har et barn i min omgangskreds, jeg synes det er svært at være sammen med.

Men ligefrem ikke at kunne lide h*n vil jeg ikke sige. Jeg synes at vedkommende har en adfærd som gør det svært at være sammen. Men det bliver bedre og bedre.

Ellers elsker jeg at være sammen med min venner og deres børn.

Anmeld

16. november 2011

Laulund87

Mor og meget mere skriver:

Åh jeg er helt enig! Vidste ikke hvad jeg skulle svare, så jeg stemte også blankt. Det er rigtig godt formuleret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.