Anonym skriver:
Her i huset er det et problem for manden hvis jeg laver planer udenfor huset, for hvorfor kan jeg ikke bare blive hjemme og passe huset?
Skal jeg virkelig det HVER gang jeg har en fridag i ugen???
Jeg er simpelthen blevet så træt af den mand efterhånden. Jeg føler at han hele tiden skal bestemme over mig og jeg føler slet ikke at jeg kan tillade mig at gå over i motionscenteret i en time efter arbejde da jeg så kommer til at føle at min mand skal lave alt i huset.Og det giver han også udtryk for. Jeg er først lige kommet i arbejde for 3 uger siden efter barsel så det er stadig nyt for mig med at skulle arbejde 37-40 timer i ugen og så passer børn bagefter. Og SELVFØLGELIG skal næsten alle det men det tager lige lidt tid og vænne sig til det og til at jeg stort set ingen tid har til mine veninder. Og det gør altså ondt for jeg VIL have tid til mine veninder. Jeg har ikke fået børn for KUN og være mor og INTET andet.
Er det mig der er mærkelig og skal tage mig sammen eller hvad??
Du skal lære og sige fra.
Selvfølgelig skal der være plads til sjov og ballade selvom man har fået børn, jeg nyder såååå meget og komme hjem til en veninde for når jeg så kommer hjem igen har jeg meget mere overskud til og "bare" være Mor 
Du er nød til og snakke med din kæreste/mand og forklare ham at bare fordi du er mor skal du ikke bures inde, han tager vel også hjem til hans kammerater?

Anmeld