Anonym skriver:
hej alle sammen!
jeg går hverdag og er så ked af det. efter jeg har født (ammer ikke) har jeg mistet min bryster, min eks. bryster var større end mine. og jeg kan ikke få noget hjælp nogen steder fra, jeg er gået meget psykisk ned over det. er der nogen her inde der ved hvordan jeg kan hurtigt skaffe de penge... jeg har indtil videre skrabet 3500kr. sammen... men der er lang vej op til de 33000...
indtil videre og det vil jeg gerne smide ind her, så tilbyder jeg mig som hjælpe lærer til at lære Engelsk. til at udtale ordene og skrive det og tale det rent... så hvis i kender nogen eller noget så sig endelig til
samt rengøring hjælper jeg også med, vaske tøj osv. der skal i også bare sige til
jeg er meget desperat for at skaffe de penge meget hurtigt... så håber nogen herinde ved hvordan jeg kan...
mvh Anonym
ps. kan også skrive til snooks@live.dk
du er skam ikk den eneste

jeg er gået fra at have en perfekt 80 B som bare lige kunne ligge i min mands hænder, til NU en stor 85 D! !

jeg væmmes over dem, og HADER dem! og hader når min mand vil røre, og jeg har heller ej ammet, netop fordi jeg så også var bange for jeg ville kvæl vores søn med dem

så du er ikk alene

MEN du skal se bort fra dem, ellers risikere du bare at komme længere og længere ned i et sort hul, . vi har snakket om herhjemme at NÅR pengene er der og jeg er færdig med babyræset, SÅ skal jeg havde dem lavet, .
men jeg vil ikk stresse over det, for det gør det kun værre, . .
så det bedste råd jeg kan give dig er at du skal tage den med ro og slappe af, alt kommer til sin tid , man må desværre bare være toldmodig selvom det er svært