søger hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. november 2011

Anonym trådstarter

hej alle sammen!

jeg går hverdag og er så ked af det. efter jeg har født (ammer ikke) har jeg mistet min bryster, min eks. bryster var større end mine. og jeg kan ikke få noget hjælp nogen steder fra, jeg er gået meget psykisk ned over det. er der nogen her inde der ved hvordan jeg kan hurtigt skaffe de penge... jeg har indtil videre skrabet 3500kr. sammen... men der er lang vej op til de 33000...

indtil videre og det vil jeg gerne smide ind her, så tilbyder jeg mig som hjælpe lærer til at lære Engelsk. til at udtale ordene og skrive det og tale det rent... så hvis i kender nogen eller noget så sig endelig til

samt rengøring hjælper jeg også med, vaske tøj osv. der skal i også bare sige til

jeg er meget desperat for at skaffe de penge meget hurtigt... så håber nogen herinde ved hvordan jeg kan...

mvh Anonym

ps. kan også skrive til snooks@live.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Camillakn

Anonym skriver:

hej alle sammen!

jeg går hverdag og er så ked af det. efter jeg har født (ammer ikke) har jeg mistet min bryster, min eks. bryster var større end mine. og jeg kan ikke få noget hjælp nogen steder fra, jeg er gået meget psykisk ned over det. er der nogen her inde der ved hvordan jeg kan hurtigt skaffe de penge... jeg har indtil videre skrabet 3500kr. sammen... men der er lang vej op til de 33000...

indtil videre og det vil jeg gerne smide ind her, så tilbyder jeg mig som hjælpe lærer til at lære Engelsk. til at udtale ordene og skrive det og tale det rent... så hvis i kender nogen eller noget så sig endelig til

samt rengøring hjælper jeg også med, vaske tøj osv. der skal i også bare sige til

jeg er meget desperat for at skaffe de penge meget hurtigt... så håber nogen herinde ved hvordan jeg kan...

mvh Anonym

Nu ved jeg ikke om det er en mulighed mere, men har hørt at nogen har fået gjort deres bryster mindre i hvert fald fordi det skadede deres ryg. Har så os hørt at hvis man er meget psykisk påvirket af at ens bryster måske ikke lige er som de skal være kan man få dem lavet ved at gå til sin læge og så indstiller han/hun til det. 

Men jeg er virkelig ikke sikker, så ikke noget med at håbe for meget

Håber da at du finder selvværet igen og nye bryster

Anmeld

16. november 2011

Anonym trådstarter

Camillakn skriver:

Nu ved jeg ikke om det er en mulighed mere, men har hørt at nogen har fået gjort deres bryster mindre i hvert fald fordi det skadede deres ryg. Har så os hørt at hvis man er meget psykisk påvirket af at ens bryster måske ikke lige er som de skal være kan man få dem lavet ved at gå til sin læge og så indstiller han/hun til det. 

Men jeg er virkelig ikke sikker, så ikke noget med at håbe for meget

Håber da at du finder selvværet igen og nye bryster

den havde mange af mine veninder og venner også sagt, men desværre så gad de heller ikke hjælpe, for de mente mine bryster var som normalt, men jeg ved godt jeg er lille af størrese, men hvornår er bryster blevet helt normale til mig, når de er mindre end en A skål

Anmeld

16. november 2011

MorTil4<3

Anonym skriver:

hej alle sammen!

mvh Anonym

du er skam ikk den eneste

jeg er gået fra at have en perfekt 80 B som bare lige kunne ligge i min mands hænder, til NU en stor 85 D! ! jeg væmmes over dem, og HADER dem! og hader når min mand vil røre, og jeg har heller ej ammet, netop fordi jeg så også var bange for jeg ville kvæl vores søn med dem

så du er ikk alene

MEN du skal se bort fra dem, ellers risikere du bare at komme længere og længere ned i et sort hul, . vi har snakket om herhjemme at NÅR pengene er der og jeg er færdig med babyræset, SÅ skal jeg havde dem lavet, .
men jeg vil ikk stresse over det, for det gør det kun værre, . .
så det bedste råd jeg kan give dig er at du skal tage den med ro og slappe af, alt kommer til sin tid , man må desværre bare være toldmodig selvom det er svært

Anmeld

17. november 2011

Anonym trådstarter

MilleMus1988 skriver:

du er skam ikk den eneste

jeg er gået fra at have en perfekt 80 B som bare lige kunne ligge i min mands hænder, til NU en stor 85 D! ! jeg væmmes over dem, og HADER dem! og hader når min mand vil røre, og jeg har heller ej ammet, netop fordi jeg så også var bange for jeg ville kvæl vores søn med dem

så du er ikk alene

MEN du skal se bort fra dem, ellers risikere du bare at komme længere og længere ned i et sort hul, . vi har snakket om herhjemme at NÅR pengene er der og jeg er færdig med babyræset, SÅ skal jeg havde dem lavet, .
men jeg vil ikk stresse over det, for det gør det kun værre, . .
så det bedste råd jeg kan give dig er at du skal tage den med ro og slappe af, alt kommer til sin tid , man må desværre bare være toldmodig selvom det er svært

jeg har skam også været meget tålmodig, men nu er den bare sluppet op, jeg sælger ud af mine ting og det hele for at tjene på det, jeg har søgt arbejde på natklubber og er igang med at lave ansøgninger til når min barsel er slut... 

desværre så uden jeg har vidst det, så har det "spist mig op indefra" som jeg kalder det, jeg er kørt så meget ned over det at, jeg ikke kan spise noget, har ingen kræfter i kroppen, ryger længere og længere ne, jeg græder... men lægerne siger at være lige så flad som en mand passer helt fint til mig når jeg ikke er større og undskyld mig, men hvornår er et fladt bryst begyndt at passe til en ung kvinde på 24? 

---->>>> Salges.webs.com <<<<----

Anmeld

19. november 2011

Camillakn

Anonym skriver:

den havde mange af mine veninder og venner også sagt, men desværre så gad de heller ikke hjælpe, for de mente mine bryster var som normalt, men jeg ved godt jeg er lille af størrese, men hvornår er bryster blevet helt normale til mig, når de er mindre end en A skål

Tror det kommer meget an på hvordan din krop også er, det kan være lægen syntes dine bryster passer til kroppen. Men nej under en a-skål så syntes jeg du er kvalificeret til at få dem lavet . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.