Hvornår fra 56 til 62?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Hold da op mand! Kiggede lige Marias Barnets Bog og da hun vejede 5,5 kg og var 60,5 cm var hun 4 måneder

Det var godt nok lige et sidespring og ikke ret relevant for dit spørgsmål Men synes bare det er så sjovt med den forskel

Haha! Jeg krummer også tæer når folk fortæller børn på 1 år vejer 10 kg.. Og jeg tænker. Ok, hun er 5-6 uger og vejer allerede det halve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Frøken J.

Der kan man se Troede egentlig det var før de gik op!

Anmeld

15. november 2011

Frøken J.

MKBP skriver:

Uhh....ved ikke lige hvornår hun kom i 62, tror måske at det var den str. hun "sprang" over....

Karla var/er en stor basse og hun brugte faktisk str. 50 i laaaang tid og alle sagde "det kan da ikke passe at hun bruger 50 - det er da aaaalt for småt...." Men det var det altså ikke....-måtte flere gange vise skiltet i nakken

Put du bare Rose i den str. der passer hende, om det så er 56, 62 eller 68 ! Der er altså også meget forskel på str. fra mærke til mærke.

Pt. er Karla i en str. 80 (selvom det svarer det 1 år) og hun er kun 8 mdr. Men noget af det hun har i 80 er aaaalt for stort og bodyer i 80 aaaalt for små....It's a jungle...

//Mette

Det er det samme her! Hun passede 50 de første mange uger, og kan stadig passe nogle bodies i 50 på trods af hendes - lad os kalde en flotte - vægt og generelle størrelse

Anmeld

15. november 2011

Laulund87

Frøken J. skriver:

Haha! Jeg krummer også tæer når folk fortæller børn på 1 år vejer 10 kg.. Og jeg tænker. Ok, hun er 5-6 uger og vejer allerede det halve

Bare rolig det går nok ikke så hurtigt

Jeg har også tit hørt at velpolstrede børn taber sig lidt, eller i hvert fald står stille med vægten, når de begynder at kravle/gå

Uanset størrelse er Rose smækkerlækker! Glæder mig til at dikke dikke lige om hjørnet

Anmeld

15. november 2011

Benjamins'mor

2 måneder. Men han voksede også hurtigt i starten.

Anmeld

15. november 2011

Koen.

Frøken J. skriver:

LæLær

Anmeld

15. november 2011

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Bare rolig det går nok ikke så hurtigt

Jeg har også tit hørt at velpolstrede børn taber sig lidt, eller i hvert fald står stille med vægten, når de begynder at kravle/gå

Uanset størrelse er Rose smækkerlækker! Glæder mig til at dikke dikke lige om hjørnet

Hun er en dejlig tyk basse! Synes det er hårdt at bøvse hende, fordi hun er så tung, og det bliver jo kun værre!

Gæt hvem der er blevet puttet for natten i liften og sover?? Og nej, det er ikke Lars

Anmeld

15. november 2011

Koen.

Frøken J. skriver:

LæLær

Lærke er 19 mdr og vejer 10 kg:$

Anmeld

15. november 2011

Frøken J.

tanja. skriver:

Lærke er 19 mdr og vejer 10 kg:$

Weeeell! Det skulle da også være underligt at Rose ikke var velpolstret med en mor, som før har skulle gennem stort vægttab

Anmeld

15. november 2011

Maja88

jamen altså i body kan Aprilla godt passe nogen i str 56 endnu, men har dog sorteret dem fra på grund af pladsmangel.

skal lige siges hun er 8 måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.