Hasse har fået...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

660 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. november 2011

signe.

... 8 tænder!! på 2 måneder! Det er helt vildt.. for 2 måneder siden jokede vi med at han skulle have gebis, eller at ALLE tænder kommer på én gang.. jeg er lige ved at tro at det er den sidste joke der går i opfyldelse. 3 styks i undermunden kom først, efterfulgt af 3 tænder i overmunden, så kom der en mere i undermunden, og sørme ikke om der lige er brudt en hjørnetand igennem i overmunden!

Han har taget der super godt, ingen feber, pyller eller noget... MEN denne her hjørnetand, trækker virkelig tænder ud! - så at sige

han er pyller, vil ikke rigtig spise og er virkelig rød bagi så han bliver smurt, får is og hvad der ellers kan hjælpe. Vi er jo ikke vant til at han kræver ekstra ved tandfrembrud, men det gør det altså ved denne...

Så vi håber den snart er brudt igennem men så kommer de andre jo stødt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Nessie

Hold da op Det var også mange tænder på kort tid. De opdagede åbenbart lige pludselig at de var klar til at komme ud og blive brugt

Anmeld

15. november 2011

signe.

Nessie skriver:

Hold da op Det var også mange tænder på kort tid. De opdagede åbenbart lige pludselig at de var klar til at komme ud og blive brugt

Helt vildt.. vi er virkelig også noget overraskede herhjemme...

Anmeld

15. november 2011

Hvem?

signe. skriver:

... 8 tænder!! på 2 måneder! Det er helt vildt.. for 2 måneder siden jokede vi med at han skulle have gebis, eller at ALLE tænder kommer på én gang.. jeg er lige ved at tro at det er den sidste joke der går i opfyldelse. 3 styks i undermunden kom først, efterfulgt af 3 tænder i overmunden, så kom der en mere i undermunden, og sørme ikke om der lige er brudt en hjørnetand igennem i overmunden!

Han har taget der super godt, ingen feber, pyller eller noget... MEN denne her hjørnetand, trækker virkelig tænder ud! - så at sige

han er pyller, vil ikke rigtig spise og er virkelig rød bagi så han bliver smurt, får is og hvad der ellers kan hjælpe. Vi er jo ikke vant til at han kræver ekstra ved tandfrembrud, men det gør det altså ved denne...

Så vi håber den snart er brudt igennem men så kommer de andre jo stødt..

Lauge har li pt. 6 tænder på vej på én gang, inkl. de fire hjørnetænder, men har taget det sgu helt cool - vi troede heller ikke Vor Herre havde tænkt på ham, da han gav pløkkerne ud, men de kommer vist nu

Hjalte har nr. to på vej og det er med skrig, skrål og rødme ;(

Anmeld

15. november 2011

merle2010

de sidste 2 mdr har vores datter også fået 9 tænder

jeg var så bekymret om hun overhovedet fik nogen tænder

men her har det ikke været lige nemt... feber, rød numse, diarre, pyller og hun har meget ondt.. men hun har også fået 2 hjørnetænder...

hun har været hjemme de sidste 5 uger pågrund af sygdom, hvilket skyldes det voldsomme tandfrembrud

stakkels min lille pige...

Anmeld

16. november 2011

signe.

Bondefruen skriver:

Lauge har li pt. 6 tænder på vej på én gang, inkl. de fire hjørnetænder, men har taget det sgu helt cool - vi troede heller ikke Vor Herre havde tænkt på ham, da han gav pløkkerne ud, men de kommer vist nu

Hjalte har nr. to på vej og det er med skrig, skrål og rødme ;(

det utrolig sådan en forskel der er, på hvordan børnene reagere, på hvilke tænder det er der kommer! Ja, hasse fik også 4 på én gang, og det tog han også bare godt.. det kun den her hjørnetand, som skaber lidt uro evd ham, men ikke noget at klage over

Anmeld

16. november 2011

signe.

merle2010 skriver:

de sidste 2 mdr har vores datter også fået 9 tænder

jeg var så bekymret om hun overhovedet fik nogen tænder

men her har det ikke været lige nemt... feber, rød numse, diarre, pyller og hun har meget ondt.. men hun har også fået 2 hjørnetænder...

hun har været hjemme de sidste 5 uger pågrund af sygdom, hvilket skyldes det voldsomme tandfrembrud

stakkels min lille pige...

puha, stakkels lille pige man kan også selv huske hvor ondt det gjorde at få visdomstænder, så sådan en grov hjørnetand i sådan en bette mund må altå også gøre nuller naller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.