Som jeg dog bare elsker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. november 2011

signe.

.... at blogge! Ja ja mærkeligt indlæg, men synes virkelig det er en fantastisk måde at udtrykke sig på, og få delt sine tanker og meninger! Jeg er ikke på Facebook, og kommer det heller ikke, så det at blogge er for mig som at lave en lang statusopdatering(kan man vel godt sammenligne lidt )

Ved egentlig ikke hvad jeg ville med dette indlæg.... Men hvis I får lyst til at kigge nærmere hedder bloggen; en ung mors bekendelser, ellers www.signehejlesen.blogspot.com

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

otlitrom

adressen virker ikke

Jeg elsker at kigge blogs, har ikke en selv.. endnu

Anmeld

15. november 2011

K&S

signe. skriver:

.... at blogge! Ja ja mærkeligt indlæg, men synes virkelig det er en fantastisk måde at udtrykke sig på, og få delt sine tanker og meninger! Jeg er ikke på Facebook, og kommer det heller ikke, så det at blogge er for mig som at lave en lang statusopdatering(kan man vel godt sammenligne lidt )

Ved egentlig ikke hvad jeg ville med dette indlæg.... Men hvis I får lyst til at kigge nærmere hedder bloggen; en ung mors bekendelser, ellers www.signehejlesen.blogspot.com

Linket virker ikke - siden kan ikke findes

Anmeld

15. november 2011

signe.

kitty skriver:

adressen virker ikke

Jeg elsker at kigge blogs, har ikke en selv.. endnu

det er nu rettet, det er fordi det er.com i stedet for.dk Du må snart få en lavet, jeg synes virkelig det er spændende at sysle med jeg er dog ikke så stærk til at designe den endnu..

Anmeld

15. november 2011

signe.

K&S skriver:

Linket virker ikke - siden kan ikke findes

har rettet det til . com stedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.