Køb af klapvogn uden bil, hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

Clisolka

Janni. skriver:

Hvis de siger nej, så er det dårlig service - i mine øjne. Men generelt bryder jeg mig faktisk ikke om babysam, ihvert fald ikke den i vejle. 

Håber i finder en rigtig god løsning, så i kan få en klapvogn. 

Ja jeg plejer heller ikke at handle så meget hos Babysam - de har monopol i byen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Clisolka

Tak for hjælpen piger 

Løsningen må være at vi prøver at bestille den køreklar, så må farmor lige kigge efter Isabella imens - ellers må vi tage en taxa 

Anmeld

15. november 2011

Janni.

Babymor2010 skriver:

Ja jeg plejer heller ikke at handle så meget hos Babysam - de har monopol i byen 

Har generelt bare det indtryk at når man spørger ind til forskellige ting i deres butik, så ser de ud som om man taler russisk til dem. 

Og de skal som regel altid lige finde én der ved noget om noget. Argh det holder jeg bare ikke til. Jeg forventer at den, jeg henvender mig til - også kender til deres varer. 

Anmeld

15. november 2011

Clisolka

Janni. skriver:

Har generelt bare det indtryk at når man spørger ind til forskellige ting i deres butik, så ser de ud som om man taler russisk til dem. 

Og de skal som regel altid lige finde én der ved noget om noget. Argh det holder jeg bare ikke til. Jeg forventer at den, jeg henvender mig til - også kender til deres varer. 

Ja, lige præcis det har jeg også hørt om den vi har her i byen... 

Anmeld

15. november 2011

Janni.

Babymor2010 skriver:

Ja, lige præcis det har jeg også hørt om den vi har her i byen... 

Det er bare for belastende. Så kører jeg hellere til Kolding til kære børn. 

Vi bor 30 km fra Vejle, og cirka 50 km fra Kolding. Men kører gerne de ekstra kilometer, når det nu endelig er. Og så ligger kolding storcenter næsten lige ved siden af, og min kæreste har et kvindelig gen - han kan også godt li at shoppe som jeg  

Anmeld

15. november 2011

Clisolka

Janni. skriver:

Det er bare for belastende. Så kører jeg hellere til Kolding til kære børn. 

Vi bor 30 km fra Vejle, og cirka 50 km fra Kolding. Men kører gerne de ekstra kilometer, når det nu endelig er. Og så ligger kolding storcenter næsten lige ved siden af, og min kæreste har et kvindelig gen - han kan også godt li at shoppe som jeg  

Ja, så er det det værd 

Haha ja, min kæreste er værre end jeg til at shoppe - især tøj til Isabella 

Anmeld

15. november 2011

Janni.

Babymor2010 skriver:

Ja, så er det det værd 

Haha ja, min kæreste er værre end jeg til at shoppe - især tøj til Isabella 

Her tror jeg faktisk vi er lige "slemme" 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.