sig jeg har valgt rigtigt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. november 2011

HopinWishin

Valgte i dag at fortælle på job at vi er i fertilitetsbehandling! Tænkte lidt at jeg skød mig selv i foden.. for chefen fortalte mig at han regnde med at jeg skulle blive på jobbet efter jeg er færdig med uddannelsen til sommer.. Men han kunne jo ikke tilbyde mig et job, hvis jeg var gravid...

Såeh man kan vist sige jeg har fravalgt karrieren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

GitteC78

Jeg er sikker på, at du har gjort det, der er det rigtige for dig. Hvis du brændende ønsker et barn, er det jo det rigtige, du har gjort. Men mon ikke der nok skal dukke et arbejde op til dig

Anmeld

15. november 2011

HopinWishin

GitteC78 skriver:

Jeg er sikker på, at du har gjort det, der er det rigtige for dig. Hvis du brændende ønsker et barn, er det jo det rigtige, du har gjort. Men mon ikke der nok skal dukke et arbejde op til dig

Tak for dine søde ord =)

Og sikke en charmetrold du har som profil billede!!

Anmeld

15. november 2011

SD

HopinWishin skriver:

Valgte i dag at fortælle på job at vi er i fertilitetsbehandling! Tænkte lidt at jeg skød mig selv i foden.. for chefen fortalte mig at han regnde med at jeg skulle blive på jobbet efter jeg er færdig med uddannelsen til sommer.. Men han kunne jo ikke tilbyde mig et job, hvis jeg var gravid...

Såeh man kan vist sige jeg har fravalgt karrieren

du har gjort det rigtige.... .Det er jeg ikke i tvivl om. Og er chefen glad nok for dig, så kan han nu sagtens tilbyde dig job selvom du er gravid ;o)

Anmeld

15. november 2011

HopinWishin

StineDegn skriver:

du har gjort det rigtige.... .Det er jeg ikke i tvivl om. Og er chefen glad nok for dig, så kan han nu sagtens tilbyde dig job selvom du er gravid ;o)

Tak for støtten!!

Anmeld

15. november 2011

Nessie

Jeg synes det er godt at du har fortalt chefen det.

Det kan være en hård omgang at være i fertilitetsbehandling, og så er det fint at de ved hvorfor humøret kan svinge.

I kan også få lavet en §56 aftale, så de kan få refusion for de dage du er væk til behandling.

Hvis du bliver gravid snart, så er det jo ikke sikkert at han ville tilbyde dig jobbet til sommer alligevel, og hvis det er nu I vil have børn, så er det lige meget med det job

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.