Del jeres erfaringer og viden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. november 2011

Miss BananaHammock

Hej piger

Jeg er nået til et punkt hvor jeg bare må prøve ALT for at hjælpe vores behandling i god retning.

Jeg har derfor brug for alle jeres egne erfaringer, veninders erfaringer, eller bare historier i har hørt. Og gerne med navne på den specifikke behandlinger I evt. kan anbefale...

Det kan være alt.. zoneterapi, akupuntur, healer... 

..... hvad kan jeg gå i gang med? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Nessie

Vitaminer til jer begge.

Vi gik / går til akupunktur. Begyndte først på det ved 3. hormonbehandling, og vi tror på at det hjalp os til at få Daniel. Men det er vigtigt at finde en dygtig én, og det skal være en man er tryg ved.

Zoneterapi har jeg også hørt skulle være godt, og kunne sætte lidt skub i tingene

Anmeld

16. november 2011

AnneH

Vi lagde vores madvaner om. Hoppede med på tv2 kur ved årsskiftet sidste år og holdtes os til den. Fik stort set ikke noget sukker eller andet usundt for kroppen.

Desuden gik jeg til akupunktør. Det nød jeg virkelig meget. Jeg tror på at det hjalp, for var igang med at skrive fagprøve på samme tid som vi var i behandling og på intet tidspunkt følte jeg mig stresset.

Hvis du er medlem af danmark giver de også tilskud til behandlingerne.

Håber det snart lykkes for jer.

Anmeld

16. november 2011

Jonatansmor

Miss BananaHammock skriver:

Hej piger

Jeg er nået til et punkt hvor jeg bare må prøve ALT for at hjælpe vores behandling i god retning.

Jeg har derfor brug for alle jeres egne erfaringer, veninders erfaringer, eller bare historier i har hørt. Og gerne med navne på den specifikke behandlinger I evt. kan anbefale...

Veninden begyndte til yoga for at få den stress ud af kroppen I bygger op under sådanne behandlinger. Hun var skruk til bristepunktet og havde brug for at kunne fokusere på noget andet end projekt baby - for mandens skyld.

Ved ikke om man kan distrahere kroppen til at undfange, men man kan ihvertfald gøre ventetiden tålelig?

Og hun har altså 3 børn nu, den første fik de hjælp til, 4 måneder efter kom den næste og 6 måneder efter dén var der gevinst igen

Anmeld

16. november 2011

Lisbeth1985

Hej piger

Hej søde!

Den akupunktør som jeg har brugt er helt fantastisk Hun har tidligere været ansat på en fertilitetsklinik,så hun ved, hvad hun snakker om.

Så hvis du vil køre efter det, kan hun helt sikker anbefales (og så kan du jo drikke kaffe med mig samtidig).

Anmeld

16. november 2011

baby84

Hej piger

Hvis i har råd synes jeg klart i skal prøve den arkupunktør vi gik hos vi viborg/århus. tror han kommer frem hvis du googler arkupunktur viborg, Han hedder Huang og har arbejdet med feltet i mange år, med gode resultater

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.